Toyota Celica TS tuning tippek?
Van egy Celica TS-em. 2002-es évjárat, gyári az autó, 150000km. Hallottam hogy Chiptuning 2zz benzines szívómotornál felejtős, mert szinte nem dob semmit a teljesítményén. Dugattyúcserén, és turbósításon gondolkoztam,de ott viszont bele kell nyúlni a kocsinak a többi részébe (hajtókar csapágy csere stb).
Ha lesz pénzem természetesen meg fogom tenni, de addigis ha ár-érték arányban jól akarok kijönni egyenlőre mit javasoltok? Celica tulajdonosok válaszára vagyok kíváncsi első sorban, de ha értesz a szívómotorokhoz, és tudsz pozitív segítséget nyújtani azt megköszönöm.
22/F
(Mielőtt hülyegyerek autósnak hívnátok, nem vagyok az. :D Csak nekem mindig is ez volt az álomautóm, és szeretem.)
Optikára OEM+++, nagyon mást nem érdemes. Elég egyedi a formája a Veilside és hasonló bojlerek kimentek a divatból.
Nagy felni, ültetés, esetleg egyedi szín fóliával. "A kevesebb néha több"
Ha meg erő kell, akkor a turbósítást el kell engedni. Nem éri meg, se pénzben, se energiában, valamint sose lesz papíros. El kell adni most és venni erősebb kocsit, mielőtt túl sokat költesz rá.
#3: Mivel jössz ki jobban? Milyen teljesítményszint a cél? Csináltál egy magyar viszonyokra érvényes költségvetést rá? Kétlem. Meg, hogy jön ide az új autó? Ha csak egy 1 millió körüli 19 éves sportos kocsira futotta, erre új autóhoz akarod mérni? És mint írtam, nem fogod tudni papírozni, egy turbót simán kiszúr a rendőr bármikor, aztán mehet vasba a kocsi...
Bármennyire fáj, a turbósítás nem jó út. Műszakilag sem, nagyon nem (hiába létezett hozzá gyári kit), de anyagilag és papírozás szempontjából sem. Ha a turbóra vagy rápörögve és nem akarod a kocsit kicserélni, vegyél bele egy 2ZZ-GE motort. Mire ezt a motorcsere műveletet végigjárod áldani fogod az eszed, hogy nem turbósítottál egyedileg.
Kíváncsiságból megnéztem használtautón, van a két teljesítményszint között árban 7-800k különbség, szóval megértem, miért csábító ez. De tényleg engedd el.
Ültetés + nagy felni meg alap, ha jól kinéző autót akarsz. Nekem 55 mm-rel van lejjebb és azt mondom, hogy teljesen jól használható. Nyilván oda kell figyelni, de mindenhol el tudok menni gyakorlatilag.
De ha aggódsz, akkor airride.
Azt hiszem, rosszul tettem fel a kérdést, félreértettük egymást. Toyota Celica TS-ben 2zz-GE motor van gyárilag, ez van most 192 lóerőt tud, az erősebb verzió van meg.
A gyengébbet én sem szerettem volna megvenni, mert állítólag sok probléma van a motorral, és úgy valóban nem éri meg rá költeni.
Köszönöm a tanácsokat. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!