Miért dicsérik annyira a Japán autókat?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Az urizáló japánok pont ugyanezt csinálják: nekik a belpiacos japán kocsi egy trágyakupac, a svéd, olasz, brit meg német autókba pedig belemagyarázzák, hogy micsoda földöntúli precíz technika."
Kisujjból kiszopott bullshit. Nekem vannak japán ismerőseim (hála a net világának, hehe. :D), beszélgettünk erről és Japánban a japán autókat veszi a többség. Egyszer már azért is, mert ott minden gyártónak van ilyen "Kai-car" autója, ami ilyen picike. Ugyanis Japánban nagyon sok helyen nagyon szűkek az utak, nem nagyon praktikus más. Meg alapból tisztában vannak vele, hogy a japán autók mennyivel megbízhatóbbak, mint a többiek.
"Hasonlíts össze ma egy 10 éves japán autót (pl. Mitsubishi Colt, Toyota Yaris) egy 10 éves európaival (Fiat 500, VW Polo) - ég és föld a különbség..."... a japán javára. Erről beszélünk. :) Ezek megint statisztikai és tapasztalati tények.
Úgyhogy Professzor úr van illúzióban, hogy a németek felzárkóztak volna, sajnos nem tették. Én németet egyébként nagyon szívesen veszek, mert 5 évesnél idősebb autót amúgy se vennék nagyjából soha, az meg még az az életkor, amikor egy német is tud 3-5 évet gond nélkül elmenni. Az idő alatt pedig összegyűjtök annyit, hogy vehessek egy új japánt. Így is tettem nagyjából.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Japán autókon belül melyik a legjobb/legmegbizhatóbb márka?"
Nagyjából ugyanolyan jók, de ha tutira akarsz menni, akkor Toyota, Honda, Mazda.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#11
Toyota-Lexus és Honda, most talán a legjobb vétel a Lexus.
A Lexus a Toyota prémium márkája, kb 2010-től egyértelműen hozza az Audi és BMW szintű prémiumérzetet viszont hybrid hajtással és Toyota megbízhatósággal. Ez a hybrid hajtás gazdaságos mint egy dízel, szinte sosem romlik el, nincs benne drágán cserélendő alkatrész mint dpf, kettőstömegű, automata váltó (egyáltalán nincs benne váltó) és nagyon kényelmes vezetni az eCVT hajtás miatt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#16
LS-hez nem volt szerencsém bár az az a kategória ahol nem engedhetik meg maguknak az elmaradást, viszont az IS-t nem érzem annyira prémiumnak mint ahogy beszélnek róla. Az E46-tal emlegetik egy lapon amit erős túlzásnak érzek. Félreértés ne essék, van IS-em és jobb autónak tartom, de az nem a prémiumsága miatt van. Szűk, kongó lemez, közelebb van egy Civic szintjéhez.
Egy CT200h, IS300h hiába a legalsóbb kategória a Lexusnál, ezek már bőven hozzák a BMW-Audi szintet.
#17
Mert hallottál a Toyota 2.2 D4D motorjáról ami valóban rossz. És a korábbi 2.0 D4D? A világból kivisz. A sivatagban használt terepjáróik? A Honda 2.2 dízel motorja? Ne viccelj kérlek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!