Bizonyos típusoknál miért van lecsapva a kormánykerék alja?
Ismerek olyat aki lassú a kormánykezelésben, és olyat is, aki villámgyors.
Akad aki lazán fogja két újjal, és akad aki mindkét kezével telemarokkal görcsösen kapaszkodik "tíz perc múlva kettő" -nél.
A béjemvés nagyfiú nyitott tenyérrel körbepörgeti egyik végállástól a másikig, kalapos Pistabácsi viszont araszolva csúsztatgatja a kezeit a kormányon.
Szóval nem vagyunk egyformák.
Na de mi az a "vészkormányzás"?
A vészkormányzás nem létező fogalom (vagyis de, csak tök mást jelent, műszaki meghibásodás esetén lehet róla beszélni). A kérdező akart valami okosat írni, és a vészfékezés mintájára kitalálta a vészkormányzást, ami ebben a jelentésben egy baromság.
Egyébként kb. csak parkoláskor kell a kormányt többször átfogva körbetekerni. Már városi sebességnél is (~50 km/h) az a szűk keresztmetszet kanyarodás szempontjából, hogy az autó (gumik, futőmű) mit bír, és egy egész fordulatot elrántva a kormányt simán kicsúszik egy átlag utcai autó. Tehát ha kiugrik eléd egy ovodás csoport, tökmindegy hogy 180 fok után tudod e tovább tekerni a kormányt vagy "beakadsz", mert addigra már úgyis háromszor keresztbe álltál az árokba...
#17!
Vagy 40 évvel ezelőtt még sehol nem volt a légzsák, de már akkor is ellenezték az oktatók a belső kormányfogást.
Szóval az általad belinkelt oktatófilm ezen magyarázata, nem egészen állja meg a helyét.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!