Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Bizonyos típusoknál miért van...

Bizonyos típusoknál miért van lecsapva a kormánykerék alja?

Figyelt kérdés
Színtisztán dizájn okokból egyenes a kormánykerék alja vagy ennek van valamilyen funkciója? Engem személy zavar, mert amikor kanyarodás után engem vissza a kormányt, akkor megakad benne a tenyerem.

2021. aug. 17. 17:06
1 2
 11/19 anonim ***** válasza:
hulyeseget beszelsz, nem akadalyoz semmiben. A Scaniaban is ilyen kormany van, es egy kamionban ugy 100x tobbszor tekered a kormanyt 0 tol 900 (?) fokig.
2021. aug. 18. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/19 A kérdező kommentje:
Próbáltad már a vészkormányzást? Mármint szabályosan, úgy hogy keresztbe tekersz, majd aláfogsz és húzod tovább megállás nélkül. Én próbáltam ezzel a fajta kormánnyal és bizony a lecsapásban megakad a kormányzás, mert nem úgy esik kézre.
2021. aug. 18. 23:20
 13/19 anonim ***** válasza:
biztos okosabb vagy mint egy csapat diplomas mernok, meg biztos kenopenzzel ment at az osszes biztonsagi teszten es vizsgan... kapj mar a fejedhez oreg. Egy dolog hogy nagy haszna nincs, de veszelyesnek beallitani kesz ostobasag, te biztos olyan laposfold hivo vagy...
2021. aug. 19. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/19 A kérdező kommentje:
Tapasztaltam, nem jó. A tapasztalatom nem fog attól megváltozni, hogy te mást állítasz...
2021. aug. 19. 01:07
 15/19 veterán vas ***** válasza:

Ismerek olyat aki lassú a kormánykezelésben, és olyat is, aki villámgyors.

Akad aki lazán fogja két újjal, és akad aki mindkét kezével telemarokkal görcsösen kapaszkodik "tíz perc múlva kettő" -nél.

A béjemvés nagyfiú nyitott tenyérrel körbepörgeti egyik végállástól a másikig, kalapos Pistabácsi viszont araszolva csúsztatgatja a kezeit a kormányon.

Szóval nem vagyunk egyformák.

Na de mi az a "vészkormányzás"?

2021. aug. 19. 14:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/19 anonim ***** válasza:

A vészkormányzás nem létező fogalom (vagyis de, csak tök mást jelent, műszaki meghibásodás esetén lehet róla beszélni). A kérdező akart valami okosat írni, és a vészfékezés mintájára kitalálta a vészkormányzást, ami ebben a jelentésben egy baromság.


Egyébként kb. csak parkoláskor kell a kormányt többször átfogva körbetekerni. Már városi sebességnél is (~50 km/h) az a szűk keresztmetszet kanyarodás szempontjából, hogy az autó (gumik, futőmű) mit bír, és egy egész fordulatot elrántva a kormányt simán kicsúszik egy átlag utcai autó. Tehát ha kiugrik eléd egy ovodás csoport, tökmindegy hogy 180 fok után tudod e tovább tekerni a kormányt vagy "beakadsz", mert addigra már úgyis háromszor keresztbe álltál az árokba...

2021. aug. 19. 15:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/19 A kérdező kommentje:
2021. aug. 19. 15:44
 18/19 anonim ***** válasza:
Nem értem miért kell ezt ennyire véresen komolyan venni :D ha olyan autód van amiben ilyen kormány van és rohadtul szúrja a szemed akkor cseréld le a kormányt, ha meg nem akkor meg miért is érdekel annyira?
2021. aug. 19. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/19 veterán vas ***** válasza:

#17!

Vagy 40 évvel ezelőtt még sehol nem volt a légzsák, de már akkor is ellenezték az oktatók a belső kormányfogást.

Szóval az általad belinkelt oktatófilm ezen magyarázata, nem egészen állja meg a helyét.

2021. aug. 20. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!