Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez marketing csupán?

Ez marketing csupán?

Figyelt kérdés

Létezik ugye a Tesla Model 3, Polestar 2, Taycan, stb.



Nagykapacitású akkupakk, lóerő és nyomatéktengerek, 400-440, illetve akár 600 km hatótáv. Mi lenne ha mondjuk ezt az akkupakk csomagot mondjuk élhető hétköznapi autóba pakolnák, szoftveresen limitált végsebesség mellett, és nem 3-400 lóerők lennének? Akkor talán tényleg dízelgyilkossá válnának.


Szóval jól látom hogy ez csak marketing, tudatos visszafogása a témának?


2021. júl. 30. 20:45
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
37%
De megint az áron rugózunk... Miért kéne olcsónak lennie? Azt hiszed, hogy neked állampolgári jogod, hogy mindenképp megvedd az elektromos autót, akkor is, ha nincs pénzed rá?
2021. júl. 31. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 Beviz Elek ***** válasza:

#9

Bocsi, az a része nem rólad szólt csak kifakadt belőlem mert rengetegszer olvasom a buta megnyilvánulásokat. Nekem sincs ilyenre keret és lejjebb kell adjam az igényeket de mindig gombóc van a torkomban amikor oda lyukadok ki hogy egy béka-Leaffel működne az életem. Én nem értem hogy hogy tudták ennyire rondára csinálni.


#10

Nem az a lényeg hogy a végén anyagilag pozitív legyen a mérleg. Szarban vagyunk, nagyon. Meg fogunk dögleni ha nem változtatunk az életmódunkon és tudom hogy nem lehet farzsebből előcsapni egy ökoházat meg 2 elektromos autót, de azt meg kell tegyük amire egyén szinten képesek vagyunk. Ha csak a hozzáállásunkon változtatunk és feleslegesen nem folyatjuk a vizet, nem járatjuk az autót szükségtelenül csak hogy klímázzunk akkor már jó az irány. Nem az a lényeg hogy sokat spórolj az elektromos autóval hanem hogy védd a környezetet, egy olyan technológiát támogass ami fenntartható vagy legalábbis van rá esély hogy az lesz. Olajat égetni nem az.


Egyébként sok olyan tulajdonsága van ami miatt ráfizetés mellett is boldogan használnád. Halk, appal előkondicionálható, este felrakod töltőre és reggel tele vár, stb

2021. júl. 31. 10:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:
#12 pontosan azért hogy ne legyen túl népszerű, erről szól a marketing... álszentség, az megy, öko-elektromos autó, aztán az is csak arról szól hogy nehogy a büdöspolgár vegyen magának egyet mert talán még meg is érné, a konzervatívabb, normál-autóhoz szokott szeműeket kellene ellátni hogy legyen kedve átülni egy elektromosba, nem a Tesla, Taycan, Polestar 2 féle rongyrázó tulajokat...
2021. júl. 31. 18:27
 14/20 A kérdező kommentje:
Ez a nyomorék Dacia Spring is hogy néz már ki? Nem ám úgy hogy legyen kedved megvenni... Jó hogy nem már olyan mint a 70-es 80-as évek Citroenjei, amikor a hasmagasság az egekben a kis vékony kerék meg szinte több mint feléig kilóg belőle... A másik véglet, Opel Ampera, az meg a földön húzza a hasát. Még véletlen sem úgy hogy ne legyen vagy csak kicsi "kardánalagút", hogy talán öt fő és elférjen benne és ne akadjon fel mindenen. Nem, ez a földön húzza a hasát.
2021. júl. 31. 18:32
 15/20 anonim ***** válasza:

#14

Menj el tervezőmérnöknek és akkor majd te szabod meg, mi hogyan. A szépség szubjektív, nem neked készítik az autókat. Tény, hogy néhány elektromos autó eléggé elrugaszkodott a belsőégésű autóktól, van egy csomó dolog, ami nem tetszik néhány elektromos autón (pl. ‘Teli’ alufelni). A kinézetét illetően megoszlanak a vélemények, mert nem vagyunk hozzászokva. Volt panaszkodás, amikor a telefonok teljes kijelzősek lettek, az iPhone hátuljára három kamera került, a benzines autókba turbó került, a műanyagot külön kezdtük gyűjteni? Volt. Mára már mindet megszoktuk és elnézünk felette. Ezek is ilyenek lesznek!

2021. júl. 31. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:
#15 Akkor mondj egyetlen nem szedán modellt ami elbír akár öt főt, két-három felnőtt, és gyerekek + csomagok - amire tervezték elvileg - legalább 200 km-en át vonszolni klímával, télen pedig fűtéssel?
2021. júl. 31. 18:45
 17/20 Beviz Elek ***** válasza:

Tesla X, Y, Kona, e-Niro, EV6, Ioniq 5

Azt értsd meg hogy nem csettintésre megy a fejlesztés. Az akku drága, a fejlesztés drága. Nincs lehetőség hogy ezeket az autókat Sandero áron adják, nincs aki mindezt finanszírozza.

2021. júl. 31. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 anonim ***** válasza:
És azért azt is vedd hozzá, hogy az elektromos autózás nem kezdődött régebben, mint 10 éve. A belsőégésű hol járt 10 év után?
2021. júl. 31. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/20 A kérdező kommentje:

Tesla X, megint egy totál felesleges parasztvakítás, meg különcködés, felfelé nyíló ajtók. Hadd csorogjon a sóslé, meg a sáros víz a paraszt nyakába minden egyes be- és kiszálláskor... 🤣


Na ezt mondom, ilyen hülyeségekre van pénz meg idő energia fejleszteni, de hogy minél hamarabb hétköznapi jelenség legyen a dologból az nem.


Engem csak ez bosszant. A többi viszont igen, látszik a törekvés, efelé kellene tendálnia az egész iparnak.

2021. júl. 31. 20:00
 20/20 anonim ***** válasza:
A Tesla mögött nagyon jó a technológia, de az a baj, hogy minden más (alias karosszéria) amit a hajtás és akku köré raktak az hulladék. Pár évesen zörögnek az illesztések és akkora illesztési hézagok vannak, hogy egy elefánt fszát be lehetne ott dugni.
2021. júl. 31. 20:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!