#9 azért az 530d motorja legendásan jó. A szerelőm is azt mondta németeknél, hogy látott olyannal 3-ast is, 7-est is, szintr csak olaj meg szűrők, amit cserélni kellett.
A 8-éveses részre, szerintem pont nem ők okoskodnak. Nekik nem kell még önigazolás a 15 éves susukira.
2021. júl. 15. 07:26
Hasznos számodra ez a válasz?
12/31 anonim válasza:
Kb az összes.
2021. júl. 18. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
13/31 anonim válasza:
Egyik se, mert mindet széthajtották a nagyképűek, ezt a márkát 99%-ban azok veszik!
Vegyél Jaguar-t !!!
2021. júl. 19. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
14/31 anonim válasza:
13 el tetszett olvasni figyelmesen a kérdést?
2021. júl. 19. 07:13
Hasznos számodra ez a válasz?
15/31 anonim válasza:
Röftön Tigris-t nem, nem a szőröset hanem a páncélost. :D
2021. júl. 19. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?
16/31 anonim válasza:
csak nekem vicces ez a "premium auto annak megfelelo koltsegekkel" duma? Egyreszt a Lexus rohog a markaban, masreszt miert torvenyszeru hogy egy felsobb kategorias auto penznyelo legyen? Ott a Ford GT500-as, 550 loero, 5 literes v8, kezzel raktak ossze, de valahogy megis egy jo motor es nem nagyon romlik el, meg ugy az auto is tartos, mondjuk ez sokkal inkabb sport mint luxus, de a bmw mindig is ket lovat akart megulni egy seggel
2021. júl. 19. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
17/31 anonim válasza:
#16
Szerintem csak neked vicces. Azzal, hogy nagyobb a fenntartási költsége, nem arra céloztam, hogy minden héten széthullik a motor. Inkább arra, hogy egy szett új felni egy 5-ös BMW-re 1 millió közelében van, a Casco rá fél millió forint, 13 litert fogyaszt városban, a kötelező szervizek 4x annyiba kerülnek, mint egy Suzukinál. Sajnos ezeket sokan nem veszik tudomásul vásárlás előtt. Az általad emlegetett Lexusnál ugyanígy megvannak ezek a költségek, a Ford meg sosem tartozott a prémium autók közé.
2021. júl. 19. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
18/31 anonim válasza:
A GT 500 nem prémium. Akkor a susukival kéne egy kalap alá venni?
Nem azért, de “beképzelt” bmw-sként, a mustangokat többre tartom.
2021. júl. 19. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?
19/31 anonim válasza:
szerintem is vicces kijelentes, hogy a gt500 nem premium, kb a piacon levo legjobb ar-erteku sportauto, iszonyat erovel, es a mostaniakban mar benne van a fancy modern dizajn, digitalis tablet muszerfal, automata valto kormanyon levo valto fulekkel...Premium nem = a luxussal (az audi rs-nek pl egyenesen fapados a beltere)
2021. júl. 19. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
20/31 anonim válasza:
Ismét sikerült kiforgatni, amit írtam. Nem azért nem prémium, mert szar, hanem mert nem akar az lenni. A Mustang mindig is a brutális motorokról, hatalmas vezetési élményről volt híres, nem a benne felhasznált kiváló minőségű anyagokról és parasztvakító extráktól. Ezért a GT500 nem egy prémiumautó, mint az ötös BMW vagy az E-Merci, hanem egy komoly teljesítményű sportautó (kivétel a 2.3 Ecoboost, mert annak létezni sem szabadna).
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!