Környezetbarát elektromos autó, minek, ha első tulaj után kidobásra kerül?
Sok kérdés foglalkozik itt az elektromos autókkal, és mikor szorítják ki a többieket stb.
Mostanában több, fotóval is illusztrált cikket láttam, ahol hatalmas területen „kidobott” elektromos autók tömege található. Használtat senki nem akar venni állítólag.
Így van értelme ezt erőltetni?
#4
Bele is olvastál a cikkekbe? ...
Épp arról szólnak, hogy nem tönkrement/leselejtezett autókról van szó, hanem tönkrement villanyautó kölcsönzők flottájáról. A francia és a kínai képeken is.
A facsén láttam cikket, nem tudom visszakeresni.
Magyar nyelvű volt, és arról szólt, nem akarnak a tulajdonosok használtat venni, ennek egyik oka az aksi állapota, de több egyéb is.
Az összes linkelt oldalt nem nézem végig, bocs.
A bérelt autók kidobása sem szerencsés.
"benzines, dízeles autót nem dobnak ki 2-3-5 év után, hanem megveszi más."
Mondjuk a 2008-as válság után pont kidobták őket a roncsautó programok keretében, sőt Németországban még a dieselbotrány után is volt olyan program, hogy a kivont és roncstelepre küldött dieselek után adott újautó vásárlási támogatást az állam, az USA-ban meg több tízezer visszavásárolt Volkswagen rohad a sivatag kellős közepén.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!