Személyauto,ami dízel és bírja az autópályázást?
A keret 6 millió.
Olyan autót keresek ami nem túl szervizigenyes,dízel, és bírja a 150-160as tempót.
Fiat Tipo diesel. Más diesel már nem nagyon van 6 millió forint alatt, talán a KIA Ceed jó alkutechnikával behozható a keretbe, de a koreiaiaknál elég szoros az árpolitika, nem nagyon engednek.
Peugeot-Citroen-Opelnél kapható még a 208, C3 és Corsa diesellel, de nagyon ritka, az is inkább csak rendelésre legyártva létezik, készleten nem nagyon és hát sokkal kevésbé autópályás autók, mint a Tipo.
Renaultnál már pl. nincs dieseles Clio, csak Mégane, de az 6,5-7 milliótól indul akciósan is (Dacia ugyanúgy dobta a dieselt, LPG van helyette). Ford dettó - Fiesta nincs, Focus 7,5-8 millió. Škoda sincs, legolcsóbb diesel Octavia listaáron közelebb van a 8, mint a 7 millió forinthoz.
Köszi az eddigi válaszokat!
Igen,nem kell feltétlen szalonautónak lennie.
Én egy 100.000 km alatti második generációs Insigniát néznék 1.6 (~135HP) vagy 2.0 (~170HP) motorral.
De ebben az ársávban elég sok keveset futott autó között válogathasz.
HaHu -> 2015-től dízelek, 5-6 millió között.
Az elmúlt 20 évben szerintem a legtöbb dízel autónak 150 km/h felett van a végsebessége. Szóval ez nem olyan szigorú feltétel. A 2010-es években az akkori munkahelyemen 1.4-es pöcsköszörű dízelekbe toltunk bele 300.000 autópálya km-t gond nélkül. Igaz ez magyar autópálya volt, tehát inkább csak 140-nel hajtottuk őket. Ezek ugyan nem toltak le senkit a felhajtón, de a sebesség tartására alkalmasak voltak.
Egy mai, pár éves, 1.6 körüli még négyhengeres 110-140Le körüli dízelnek, 1,3 tonna körüli tömeggel, meg se szabad kottyannia az ilyen használati módnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!