Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Személyauto,ami dízel és...

Személyauto,ami dízel és bírja az autópályázást?

Figyelt kérdés

A keret 6 millió.

Olyan autót keresek ami nem túl szervizigenyes,dízel, és bírja a 150-160as tempót.



2021. júl. 12. 18:15
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
6 millióért bármelyik dízel bírni fogja neked.
2021. júl. 12. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
34%

Fiat Tipo diesel. Más diesel már nem nagyon van 6 millió forint alatt, talán a KIA Ceed jó alkutechnikával behozható a keretbe, de a koreiaiaknál elég szoros az árpolitika, nem nagyon engednek.

Peugeot-Citroen-Opelnél kapható még a 208, C3 és Corsa diesellel, de nagyon ritka, az is inkább csak rendelésre legyártva létezik, készleten nem nagyon és hát sokkal kevésbé autópályás autók, mint a Tipo.

Renaultnál már pl. nincs dieseles Clio, csak Mégane, de az 6,5-7 milliótól indul akciósan is (Dacia ugyanúgy dobta a dieselt, LPG van helyette). Ford dettó - Fiesta nincs, Focus 7,5-8 millió. Škoda sincs, legolcsóbb diesel Octavia listaáron közelebb van a 8, mint a 7 millió forinthoz.

2021. júl. 12. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
81%
Professore, szerintem a kérdező nem feltétlenül új autóra gondolt. :-)
2021. júl. 12. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 A kérdező kommentje:

Köszi az eddigi válaszokat!

Igen,nem kell feltétlen szalonautónak lennie.

2021. júl. 12. 18:38
 5/17 anonim ***** válasza:
31%

Én egy 100.000 km alatti második generációs Insigniát néznék 1.6 (~135HP) vagy 2.0 (~170HP) motorral.


De ebben az ársávban elég sok keveset futott autó között válogathasz.


HaHu -> 2015-től dízelek, 5-6 millió között.

2021. júl. 12. 18:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
34%
2021. júl. 12. 18:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
89%
Ha a kérdezőt szeretnéd felültetni a szopórollerre, akkor mindenképp Insignia legyen.
2021. júl. 12. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
82%

Az elmúlt 20 évben szerintem a legtöbb dízel autónak 150 km/h felett van a végsebessége. Szóval ez nem olyan szigorú feltétel. A 2010-es években az akkori munkahelyemen 1.4-es pöcsköszörű dízelekbe toltunk bele 300.000 autópálya km-t gond nélkül. Igaz ez magyar autópálya volt, tehát inkább csak 140-nel hajtottuk őket. Ezek ugyan nem toltak le senkit a felhajtón, de a sebesség tartására alkalmasak voltak.

Egy mai, pár éves, 1.6 körüli még négyhengeres 110-140Le körüli dízelnek, 1,3 tonna körüli tömeggel, meg se szabad kottyannia az ilyen használati módnak.

2021. júl. 12. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:

Skoda Superb 2.0 TDI


[link]

2021. júl. 12. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
0%
#7 mi bajod az insigniákkal? Csak nem a híresen fszság "lánccsörgés" miatt vontad le ezt a konklúziót? Nekem Astram van, de a motor ugyan olyan mint az insigniáé, már 200.000 felett jár de eddig semmi baja nincs, az indításkori lánccsörgést meg lehet orvosolni hogy nem 5w30-at hanem 0w-20 as olajat raksz bele, vagy ha nagyon zavar akkor egy vezműlánc cserélnél lehet belerakni egy 80 ezres plusz gumitömítést ami nem engedi kifolyni az olajat, de még ha meg is csörren indításkor akkor sem lesz semmi baja annak a motornak. Ezen kívül tudsz még bármi negatívumot felhozni? Csak mert én hónapokig bújtam a fórumokat és semmi más nyavajgást nem találtam, persze olyan emberek írták ezt is akik 1, hülyék az autókhoz 2, az ismerősüknek az ismerősének az ismerőse mesélte
2021. júl. 12. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!