Mivel tudod alázni az 50cm3-as keewayem?
Figyelt kérdés
2010. aug. 26. 20:15
51/60 anonim válasza:
Én másfél éve vezetek (Simsont) baleset és esés mentesen, pedig voltak durva helyzetek.
52/60 A kérdező kommentje:
Vezetnék énis ez helyett,csak itt nemlehet AM-es jogsival.
2010. okt. 11. 18:16
53/60 anonim válasza:
nekem a mostani volt az első szezonom. lement balesetmentesen. egy keeway tx 50 supermoto-val megyek, nem tuningoltam. ígyis van elég baja. de ha megy, akkor elég szépen. kicsit hangos, de 75-80-nal elmegy. a gyorsulásáról meg annyit, hogy nem mernék kiállni egy 125ös ellen, de az 50es robogókat állvahagyja. egy, az Aerox, ami tudja tartani vele a tempót. akinek meg Derbi Sendája van, az simán otthagyja a kedves kérdezőt, az mégjobban ment.
54/60 anonim válasza:
18:17
Az a 80 valóságban kb 70 :S
55/60 A kérdező kommentje:
naigen,de semmisem mér semmiheez képest pontosan,relatív...inkább mérjen kevsebbet,minthogy többet,és igy kevesebb vezetett km is lesz rajta :D
2010. okt. 11. 19:26
56/60 anonim válasza:
18.17:
meg tudnád mondani milyen bajai voltak?? ismerősöm megkért, szerezzek már róla véleményeket (merthogy én vok a nagy motoros szerinte és jobbak a kapcsolataim de mind1:D). szal fel tod sorolni a pozitív és negatív élményeidet róla?:D
57/60 A kérdező kommentje:
A keewayket ezért utállják az emberek: ugy van összerakva,mintha ovisok csinállták volna,hullanak a csavarok,és nemrég óta van szóval mindenkinek megvan az olcsó húsnak híg a leve véleménye.Nekem annyi gondom volt vele eddig,hogy kint hagytam esőn mindig és az egyik kapcsolo kicsit rozsdás.
2010. okt. 11. 20:22
58/60 Abonyi válasza:
A végsebessége 70km/h?
A simsonomé is. 70 a vége de azt bármikor kiviszi.
Nincs tuningolva!!
59/60 A kérdező kommentje:
A simson is olyan szinten van már...vagyis a régik. Sokszor kell állitgatni,alkatrészek (utángyártottak)hamar tönkremennek,és olcsók...épp ahogy a milkyway
2010. okt. 11. 20:45
60/60 anonim válasza:
18:17 vagyok. először rosszul volt a karbi beállítva (gyárilag), és beszedődött a kipufogó 40 km után. a lámpa kiégett, egyszer elégette a gyertyát (4000km-nél), ha nehezebb utast viszel, behorpad az ülés mögött. az oldaltámasztó 1x letört, meg a rendszámtáblatartó(a csavarok nagyon be vannak húzva, de a hegesztések nagyon lazák). a hátsó fék 5000 km-nél levegőt kapott, és nemnagyon fog, a gyertya /pillanat be van köpve, és a kipufoogó lehethogy be van szedődve (azt még nemtom, megtisztítom a gyertyát, és majd kiderül). a láncfeszítő rosszul van megoldva... elég hosszú bűnlistája van 5000 km alatt :D előnyei: a 75öt (a takométer szerint) bármikor kiviszi, jó körülmények mellett 80. jól néz ki, magas fordulaton kell használni, ha akarod, hogy menjen (de akkor nagyon ordít. valaki szereti, valaki nam :D). kicsi benne a hely. az egészségügyi láda alig fért bele. nagyon jól irányítható, 2 személy alatt is elmegy 70-nel, kényelmes, jól gyorsul (a derbik, meg a márkásabbak jobban, de a robogókat otthagyja gyorsulásban). a tank nem zárható kulcscsal, a gumija elég vastag, bár nem a legtapadósabb. a berúgó, lábtartó nyikorog, ha kiveszed. a fékei nekem erősebbnek tűntek, mint a CBR 125(most a hátsó nem erősebb). összegezve jó kis pörgős gép némi problémával :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!