Lecserélnétek ebben az esetben?
Adott egy autó, adnának érte jelenlegi állapotában vagy 100 ezer forintot.
Kilakatolás, egyéb javítanivaló 300 ezer lenne, ezzel elmegy - ha nem jön közbe semmi - újabb 100 ezer km-t. Nekem nem kényelmes, és gyenge is, nem igazán szeretem a menetteljesítményét, dízel.
Pénzszűke van jelenleg.
Maradjon, pofoztassam ki, tegyem a pénzt bele és maradjon amíg még megy aztán bontó, vagy másikat úgymond lutrira, de mégis normál állapotban?
#3 vagyok, #8-asnak címzem
A gyakorlat másról árulkodik. Vannak megvigyázott, karban tartott autók 30 év felett is, de nem ez az átlag, főleg nem ilyen árkategóriában. A veteránosoké általában patika, felújítva újrafényezve. Ezeket ritkán adják el, akkor is csillagászati áron úgy, hogy a munkadíjat nem teszik hozzá. Sokszor úgy sem tudják eladni.
Tudod mennyibe kerül egy teljes motorgenerál? Vagy egy teljes szilentcsere?
3-as a széthajtott öreg bontószökevényeken és a veterán full restaurált kiállítási autók között is még akad talán kategória.
"Tudod mennyibe kerül..."
Igen, tudom. Tavaly cseréltettem két első lengéscsillapítót + toronyszilentet a 16 éves 340e km-t futott autómon. Csak gyári létezik hozzá. Csak az alkatrész 250e Ft volt. De nem sajnáltam rá, attól függetlenül, hogy már nem fiatal autó. Bontóba lökni, vagy eladni pár százezerért eszem ágában nem volt.
#3 vagyok
Igen van. Mint írtam, nem ez az átlag. Mindenre van ellenpélda.
A példádra nem kívánok reagálni. Szép estét.
#3 vagyok
Konstruktív vitát folytattunk, nem veszekedtünk.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!