Lecserélnétek ebben az esetben?
Adott egy autó, adnának érte jelenlegi állapotában vagy 100 ezer forintot.
Kilakatolás, egyéb javítanivaló 300 ezer lenne, ezzel elmegy - ha nem jön közbe semmi - újabb 100 ezer km-t. Nekem nem kényelmes, és gyenge is, nem igazán szeretem a menetteljesítményét, dízel.
Pénzszűke van jelenleg.
Maradjon, pofoztassam ki, tegyem a pénzt bele és maradjon amíg még megy aztán bontó, vagy másikat úgymond lutrira, de mégis normál állapotban?
Ezer kérdésem lenne..
300-ért (a javítási költségén) akármilyen autót is veszel meg, az se sokkal lesz jobb állapotban mint a mostani. Plusz az átírási illeték + kgfb. Utána jön a mesterhármas: gumik, akksi, vezérlés.
A 20-30 éves fékfolyadék, akkor már esztergáltasd fel a tárcsákat/dobokat (ha szerencséd van nem ereszt egy munkahenger sem). A futóművet ha jobban megnézed, láthatod, hogy majdnem az összes szilent kuka, a lengéscsillapítók elfáradtak, a motortartóbakok/kutyacsont/akármik szintén cserések. Kicsit korrodál itt, ott akkor már érdemes kilakatolni, színre fújni. És ez csak az alap betegsége az összes 20-30 éves lutrinak.
OT-s autókkal foglalkozok leginkább, láttam ezer ilyen anyagi csődöt.
Már megint ez a 300e ft-os autó, ami csak szar lehet....
Agyfszt kapok komolyan az ilyen retardáltaktól, ha valaki már nem egy x milliós tesla szart vesz meg, az már csak bontószökevény lehet...
Kb mint a hülyegyerekek a számtech rovatban, aki csak passziánszozni akar, az is vegyen a gépébe egy 200 ezres videokártyát.
De a nyomorékja arra nem veszi a fááradtságot, elgálább megnézné a kínálatot, mi van 100-300e között.
Nem, csak darálja a baromságait.
160-ért vett ismerős egy renalutot, teljesen rozsdamentes kasznival, lengőkarokat kellett cserélni, és ennyi. Átírással ráköltött még egy 100-ast.
Az 260.
Ezt vette tavaly, és jé, azóta is megy, sőt, még a klímája is működik.
Én azt mondom öreg, szétrohadt dízelre egy fillért ne költs, a motorja ugyan még menni fog, de a kaszni.....életveszélyes tud lenni, képes ott szétszakadni, ahol nem is számítasz rá. Volt rá példa.
#3 vagyok
#5-ösnek szól: Szívesen látlak Siófokon a műhelyembe. Lehet hozni BÁRMILYEN 20-30 éves autót. Felemeljük csápossal, alá lehet jönni. Feltesszük rázópadra, mérünk sűrítési végnyomást, mérünk fékhatást.
Fékfolyadékot is mérünk, de NE cseréld le indulás előtt. Kormányművet, csapágyakat is átnézzük. Garantálom, hogy nem lesz ilyen vidám kedved utána.
Nem az 5-ös vagyok. De öreg autók, amik ebből kifolyólag már keveset érnek, miért evidens 100%-osan hogy el is vannak hanyagolva és soha semmit nem cserélnek rajtuk?
Lehet a legtöbb ilyen, de azért ne általánosítsunk már! Egy öreg keveset érő autóban is ki lehet cserélni a fékfolyadékot, cserélni a csapágyakat, a lengéscsillapítókat, fékbetéteket és a motor sem evidens hogy szanaszét van kopva. Nem az időtől kopik el.
Igenis vannak karbantartott öreg autók is. Lehetne ezeket az állapotra tekintettem millióért is hirdetni, csak épp a kutya nem venné meg, még érdeklődő se lenne.
A legnagyobb bajom azzal van hogy dízeles (ha érdekes, akkor 1.4 HDI). Turbó, porlasztók stb. bedögölhet rajta lassan. 263 ezer és eredeti minden! Vezérlés lett csak cserélve.
Nem 100 ezret ér, hanem annyit adnának érte kb. jelenlegi állapotában. És nem 2-300 ezres kocsikat néztem, hanem kb. 600-ig. Eladom 100 ezer, amit ráköltenék 300 ezer, meg még tennék hozzá. És csak benzinesre, mert ha dízel akkor ugyanott lennék... akkor meg nincs értelme váltani.
263e nem vészes. De persze attól is függ, hoyg volt használva. Az én dízelem 343e-nél tart és szintén nem volt még se turbó, se injektor cserélve, se megbontva a motor.
De ahogy írtam fentebb, ha tényleg ennyit rá kell költeni és van igényed, anyagi lehetőséged újabb autót venni, akkor miért ne?!
A "daráló hangos" kérdés is a tiéd?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!