Fiat Punto 1.4t multiair 135le mennyire bevált típus? Esetleg Skoda rapid 1.6crtdi 105le? Melyik lehet ésszerűbb választás? Gondolok itt fenntartás stb





A napokban gondolkodtam el én is egy 1.4T Fiaton. Állítólag megbízható motor, megbízható autó, ezért kezdtem el én is érdeklődni komolyabban iránta.
Viszont egy valaki azt írta, hogy ha e mellett dönt az ember, akkor a "sima" 120LE-s 1.4T-t válassza, ne pedig a 135LE-s Multiair-t, de indoklást nem kaptam és máshol nem is találtam ilyen jellegű megkülönböztetést a kettő között, szóval nem tudom, hogy tényleg rosszabb-e bármi okból a Multiair.
Viszont egy valamit még hallottam: állítólag az 1.4T-k ugyanazt a váltót kapták, amit a sima szívók is, szóval ha túlságosan ráélvez az ember a turbó adta előnyökre, akkor a csapágyak relatív hamar feladják és hát az ugye kissé borsos tud lenni (de normális kultúrált használat mellett bírják rendesen, szóval nem kell tőle nagyon megijedni). A Multiair, mivel valamivel erősebb az alap 120LE-nél, talán még inkább hajlamos megenni a váltó csapágyait, de mint mondtam, kultúrált használat mellett szerintem semmi gond nincs ezzel sem.















Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!