Audi A6 3.0 Quattro Triptonic Sline 2008-as autót 385.000Km-el érdemes megvenni? Úgy hogy makulátlan, és foglalkoztak vele? Mire kell odafigyelni?
Mire figyeljek oda ami drága mulatság lenne a jövőben?
Mert kopó alkatrészekkel nyílván nem lehet mit kezdeni.
De a nagyobb gondokat meglehetne előzni.
8as vagyok. Jol lelett pontozva. Csak kerdem en hogy miert?
Egy lancszett hozza 220e forint, amihez kikell venni a motort. Porlasztonak darabja 60-70e, magasnyomasu felujitas 100e. Es akkor a valtorol, wandlerrol nem is beszeltunk, vagy epp a turborol, turboelektronikarol.
Es hogy mire figyelj? Mondjuk hideg inditasnal ne csorogjon a lanc, valtaskor ne rantson az auto, alacsony fordulatrol gyorsitaskor ne razzon, ne fustoljon, egyenletesen jarjon, es sorolhatnam.
Alapvetően nem sok a kilométer a korához képest, ezt valószínű legalább nem tekertem vissza.
Alaposan nézd körül vétel előtt. De az jó hogy nem multitronic.
10 ha esetlegesen látod a sorok közt a sarcasmust, akkor örülnék.
Mivel az nem tetszett hogy az árát rá kell kakd költeni.
Triptonic :DDDDDDDDD Még egy okos ember. Még mindig nincs köze a tonic-hoz.
Ember. TIPTRONIC. Érted? TIP. TRO. NIC. Mit nem lehet ebben felfogni, vagy miért olyan nehéz ezt leírni? :D
Az autó kivitelét nem bírod helyesen leírni, de ilyet akarsz venni... Te is ilyen vagy? Aki fószvágenezik? Meg lükverc? meg szervíííííz?
Az a baj, hogy ez Quattro is meg tiptronic is, szerintem erre valószínűleg majd nagyon sokat kell költeni (lehet, hogy nem, mert egy mázlista vagy), de 1,2-ből a6?
Készülj fel rá, hogy mégegyszer ennyi ráfog menni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!