Autószerelés közben miért kell járatni a motort és nyomni neki a gázt tiltásig is akár? Aztán meg hagyni tovább járni a motort.
#11:
Volt egy kérdés, hogy autószerelés közben ... stb.
Erre jöttek sorban olyan válaszok, hogy nem kell járatni.
Erre leírtam, hogy milyen esetekben kellhet.
Erre jön a nem más, mint kimagyarázkodás, hogy az nem a szerelés.
De.
A szerelés az, amit az autószerelő csinál.
És annak része a hibamegállapítás és javítás utáni ellenőrzés is.
És ahhoz mind kellhet járatni.
Ha az első válaszok nem arról szóltak volna, hogy az autószereléshez nem is kell motort indítani, hanem legalább annyi, hogy szerelés előtt és után szükséges lehet, hozzá sem szólok.
Szóval ez a szőrözés, hogy az nem a szerelés része, nagyon erőlködős próbálkozás.
Bizonyára motort járatni autószerelő előtt átviszik az autó-hibakeresőhöz és utána a szerelés-tesztelőhöz. De a szerelő, az nem járatja.
Nemár.
#12:
"Ha az első válaszok nem arról szóltak volna, hogy az autószereléshez nem is kell motort indítani, hanem legalább annyi, hogy szerelés előtt és után szükséges lehet, hozzá sem szólok."
Nem tudom melyik válaszokat olvastad, én pont azt írtam hogy szereléshez nem kell, szerelés után a próbához kellhet.
#13:
A #3-as, ugye. Nézd meg, mi van körülötte.
És továbbra is, az autószerelés része a hibakeresés és a javítás ellenőrzése is.
A szerelés nem csak a csavarok tekergetését jelenti, hanem kompletten az autójavítást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!