Autószerelés közben miért kell járatni a motort és nyomni neki a gázt tiltásig is akár? Aztán meg hagyni tovább járni a motort.
Milyen autó? Mit szereltek rajta?
Utoljára vagy 20 éve láttam ilyet. Elromlott a szerelőnek stroboszkópja, és fülre állított gyújtás. Húzott neki egy csutkagázt, és ahol a legnagyobb fordulatszámig pörgött a motor, abba a pozícióban fixálta le a gyújtáselosztót.
Hát mondjuk leállított motornál nehéz generátor-töltést mérni meg még pár egyéb dolgot. Esetleg a törölt hibakódok visszaíródásának ellenőrzéséhez sem árthat, ha járatva, túráztatva van a motor. Labdaszoda működést álló motornál hogy mérsz? Azt, hogy nyit-e a termosztát?
Olajnyomást?
Kismillió ellenőrzéshez kellhet.
Amúgy kérdezz rá nálunk a telep végén a Rally-autót bütykölőkre, akik vasárnap este tízkor is üvöltetik-durrogtatják a vasat a műhelyben.
Valószínűleg megvannak a jó okaik, ha a közvetlen szomszédok még nem ölték meg őket.
"#6: A szerelés meg az ellenőrzés/beállítás két külön dolog."
A kuncsaft (meg a szomszéd) nézőpontjából az a szerelés része.
A számlán is. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!