Egy 1.4es turbós motor tényleg annyira megbízhatatlana maga 100-120 lóerejével?200-300 ezer km között „széthullik"?vagy ezeket megint csak a hozzá nem értők kezdték terjeszteni, és közhiedelem lett? Gondolom azért a blokk,stb megvan ezekben erősítve.
Érdekes.. 1.4 TCE-hez, csak a hegerfej fél millió. Egyébként kár volt kitakarni a cserélt alkatrészek listáját.. mert így nincs értelme, meg hitele az egésznek.
Legközelebb gondolkodj😁😁
Egyébként 1000 euró meg krva kevés motorcserére.. neked cseréltek már motort? 😂😂 Mert nekem BONTOTT alkatrészekkel is, 500 ezer Ft-volt.
Főleg hogy euró, kulfold.. papi, leunában dolgozom, van autóm, és kint kellett porlasztót csereltetnem... Nem ilyen árakon vannak arra a dolgok.
Ja, A munkáról nincs számla, csak a motorról kellett, hogy hivatalos legyen.
-új fűzött blokkot kapot, hengerfej maradt de új tömítés/csavarok/szelepfedél/szelepszár szimering, forgattyús ház tömítés..
-olajpumpát
-vezérlést
-vízpumpát
-gyertyákat
-hűfőfolyadék légtelenító csövet
-felújíttatam a turbót
10-es
Mi a fax tudok csinálni? 60.000 körül néha rántott az automata váltó. Viszem márkaszervizbe. Azt mondja jó. Mondom cseréljen benne olajat. Azt mondja nem cserél mert nem kell. Párbeszéd vége. Vettem egy olajszivattyút, azza évente leszívom. Azóta nem rángat.
Nem, nincs megerősítve.
Sőt!
Ott spórolnak anyaggal, ahol lehet.
De nem kell olyan közelre visszanyúlni, már 2000 körül voltak ilyen széthullós motorok, hurkapálcika hajtókarokkal, alulméretezett csapágyakkal, vékony műanyag láncfeszítővel, pl opel láncos ecotec vackai.
A franciák akkor még normális motorokat gyártottak, a bolondériát később kapták el.
kb 15 év múlva leszünk szrban, amikor használt autót kellene vennünk, és nem lesz semmi a piacon.
Legfeljebb belerakunk valami dusterba egy zsiguli motort, jó lesz az. :D
#12
Csxólok, hogy a fűzött blokkba benne van a hengerfej is.
#15
Igy kell csinálni
Ha ők nem hajlandók, cseréljük le magunk.
"ha nem hiszed itt a lista hogy kinek mennyit bírt ki az 1.2 reanautl motorja."
Ez egy olyan oldal, ahol kimondottan azok írják le a panaszaikat, akik megszívták. Nem azt írják le az emberek hogy nekik mennyit ment el, csak azok jutnak el egyáltalán az oldalra, akiknek bajuk volt az autóval, szóval ez nem reprezentatítv. Ez olyan mintha az orvosi műhiba károsultak szövetségében érdeklődnél, hogy egy orvos mennyire megbízható. Ott csak olyanok vannak, akik a negatívumot tapasztalták, ami lehet hogy csak ezerből egy.
Szóval nem az van leírva hogy kinek mennyit ment el, hanem pár példa ezek közül, amit úgy válogattak össze, hogy hatásvadász céljukat elérjék. És egyébként sem a motor teljes élettartamára vonatkozik, hanem az első meghibásodásra, akkor is ha az csak egy önindító felújítás...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!