Opel insigniat nezegetek 2.0 CDTI 2010-2011 diesel 150-180
ezer km.Velemeny?
Figyelt kérdés
Mi a velemenyetek rola? Sok infot nem talaltam neten,illetve egyik ismerosom csak jokat mondott hogy 6 ev alatt semmi baja nem volt,a masik szerint penz temeto. Dragak az alkatreszek? Mennyire megbizhato a dieselje,Illetve egyeni velemenyeknek is orulnek. Amit tudtok rola szivesen meghallgatnam,vagy sajat vagy mas tapasztalatait.
Véleményem az, hogy kevés a 180 ezer km egy 10 éves dízel utazóautóba. Lesz az 300-350 ezer km is.
2021. ápr. 20. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
2/8 A kérdező kommentje:
Ez mind igaz,csak kivancsi vagyok az insignia mennyire megbizhato kocsi. Nem akarok vasarlas utan 3 ezer eurot otthagyni a szerelonel
2021. ápr. 20. 12:35
3/8 Wadmalac válasza:
Amikor ezek először kijöttek, a szalonból megvásárlás után majdnem egyenesen gurultak garanciális javítások tömkelegére.
Lehet, hogy kinőtték azóta a gyerekbetegségeiket.
Mindenesetre egy 10 éves turbódízel mindenképpen eléggé zsákbamacska, típustól függetlenül. Vagy évekig nem lesz vele gondod, vagy gatyád rámegy.
2021. ápr. 20. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 D. Brasco válasza:
Az insigniával akkorat akart guritani az opel,hogy csak na....aztán akkorát zakóztak vele mint ide dubai.
En biztosan kihagynám,kb minden bajuk is szokott lenni.
2021. ápr. 20. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 anonim válasza:
Olajszivattyú tömités hiba + nem jelez a korai példányoknál a rendszer, hogy nincs megfelelő olajnyomás gondolom nem kell részleteznem, ki könnyitett főtengely, de más gondja nincs :D
2021. ápr. 20. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
6/8 anonim válasza:
Nem rossz autó. Az olajszivattyú tömítéseit ~2012-től módosították. Üzletekben most kapható tömítéseket már puhább anyagból gyártják.
Főtengelycserénél (ritkán kell cserélni) Jó bele a Fiat, Alfa, Lancia főtengely. Műszakilag nem rosszabb mint az E60/61, 530D BMW. Annyi különbséggel, hogy fiatalabb, jóval olcsóbb hozzá az alkatrész és kevésbé nyűgösebb. A BMW is könnyen tud főtengelycsapágy hibás, osztóműhibás, aut.váltóhibás, szívósor hibás lenni. Opel pár műszaki megoldást átvett a BMW-től, amit kisebb módosításokkal az Insigniakban elkezdett alkalmazni.
Insigniat szeretnél, akkor 2012-es évtől ajánlott. Max. 10.000km-ként olajcsere!!! A gyári 15.000km-es periódus sok.
2021. ápr. 22. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Újkorukban volt visszahívás, mert sokan panaszkodtak, hogy csörgő hangot ad ki a motor. Szoftver frissítéssel pár perc alatt megoldották.
2021. ápr. 22. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 anonim válasza:
Én nekem 2010-es volt. 2011 év végén vettem. 2.0cdti 160ló. Belenyomtam 186 000 km-t. 2017ig. Úgy adtam el hogy semmi problémám nem volt vele. Kivéve hogy a automataváltó harmadik fokozata egy picit rántott. Székesfehérvári automata váltósok adtak rá árajánlatot kb. 400’000-700’000Ft. Szétszedéskor derül neki mennyit kell rákölteni. A visszahívásokat mindig megcsinálták de ne foglalkozz vele mert azzal lesz tökéletes. Tök mindegy milyet veszel mert a visszahívások biztos megvannak rajta csinálva. Aztán Faceliftesbe ültem át és most négy éve használom 60 000 km-t mentem vele négy év alatt és egyszer sem volt soha semmiféle garanciális probléma vele. Én csak ajánlani tudom az Insigniát. Nagyon megbízható. Végig csak márkaszervizben szervizeltettem. Minden évbe egyszer átvittem az éves átvizsgálásra.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!