Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mitsubishi Pajero 2.5td-nem...

Mitsubishi Pajero 2.5td-nem elég az ereje?

Figyelt kérdés
Szeretnék egy Pajerot venni, és a 2.5-öst neztem ki, mert azt hallottam róla, hogy megbízható, illetve sok van eladó és nem is nagyon drága. Az a 100 le amit tud, az terepre gondolom elég, miven diesel, és nagy a nyomaték, de városban és autopályán mennyire él?

2021. ápr. 15. 13:14
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:

Édesapámnak 2,5-es Pajero Sportja van, de shtem a motor ugyanaz. Nem a LE a lényeg, hanem a nyomaték. Olyan, mint egy kamion. Terepre meg aztán végképp nem magas LE kell.


Autópályán nem szokta használni, mert próbálja kímélni, de 110 km/h környékén még elvan. Városban is teljesen használható, de ne gsxr1000-re gondolj itt. Pont olyan, mint egy nagy dízel terepjáró. Vagy mit értesz azalatt, hogy "mennyire él"? Ez így számomra nem teljesen érthető, vagy hát nem tudom, mire gondolsz alatta. Szóvirágok helyett fogalmazd meg a kérdésed normálisan.

2021. ápr. 15. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%
Gyenge, és rendkivül rövid a diffije, ilyen 3000 körül pörög 100nál, érződik, hogy fáj neki a tartós nagy tempó. Ez még igazi terepre gyártott gép, nem autópályán döngetős SUV.
2021. ápr. 15. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
100%

"de városban és autopályán mennyire él?"

El vagy te tévedve. Ezek a tankok nem városba, és főleg nem autópályára valóak. Elmennek ott is, de nem oda valóak.

Ha te gyakori városi és autópályás közlekedésre keresel járművet, és ideges tipus vagy, akkor ezeket felejtsd el. Ez nem SUV, ami úgy néz ki mintha terepjáró lenne. Ez az. Ez igazi, vérbeli terepjáró, terepre tervezve, terepre építve.

2021. ápr. 15. 16:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 A kérdező kommentje:
Tudom, hogy ez egy igazi terepjáró, azért akarok ilyet. Azért kérdeztem, hogyha el akarok menni mondjuk Pestre, mert ott van verseny, vagy csak egyszerűen elmenni olyan helyre, ahova autópálya visz, akkor azért a 100-110 et meg tudja e csinalni ( nyilván nem ezzel akarok majd 150 el vagy 200 al menni, mert nem arra való). Illetve a várost azért kérdeztem, mert azért elmenni boltba stb-stb azt kell és, hogy egy előzésnél ne köpje ki szegény autó a belét. De tudom, hogy nagyon nyomatékos, szinte bárhol elmeny és bármit elhúz.
2021. ápr. 15. 18:22
 5/15 anonim ***** válasza:

Ha versenyre akarsz járni vele, akkor nem lesz rendszáma, mert nem lesz alkalmas a közúti közlekedésre. Ha alkalmas a közúti közlekedésre, akkor semmi keresnivalója versenyen. A kettő nem kompatibilis.

Arra persze jó, hogy a földúton átvágj az erdőn - már ha tiéd az erdő, vagy van engedélyed a behajtásra -, de ennél többre ne számíts, amíg gyári állapotban tartod.

Kezdjük ott, hogy hiába a piszok jó összkerékhajtás, semmit nem ér az offroad gumik nélkül. Azt meg ugye aszfalton nem használjuk...

Azt meg végképp nem értem, mit akarsz vele előzni. Csigát? Járókeretes nyugdíjast? Szerintem te nem látod még át, mi is az a PajeroII, és azt sem tudod eldönteni, mit akarsz.

Az eddigiek alapján én arra tippelnék, hogy neked egy SUV-ra lesz szükséged...

2021. ápr. 15. 18:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 A kérdező kommentje:
bocsánat a hibás megfogalmazásért, nem autós verseny, csak egy példát hoztam, mert sportolok, és voltak, meg lesznek is versenyek, ha mar nem lesz a covid.
2021. ápr. 15. 19:02
 7/15 anonim ***** válasza:

Ja értem.

De továbbra is tartom azt, hogy neked nem erre van szükséged.

Ez egy terepjáró, ami képes a két szántóföld közti aszfaltos szakasz leküzdésére is.

A 100-110 még akár meg is lehet, de hidd el, autópályán halálfélelmed lesz. Magas, imbolyog, iszonyat zajos, nulla vezetéstámogatással (nem emlékszem, ABS van-e már bennük, a '98-as buborékkasztnisomban már volt).

SuperSelect nélkül nincs ám összekerékhajtás aszfalton, azt tudtad? Csak hátul hajt, vagy szétcseszed a hajtásláncot.

Lassú és lomha.

Előzni... Azt felejtsd el. :)

Szóval szerintem gondold végig.

2021. ápr. 15. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 A kérdező kommentje:
És te milyen suv-t ajánlasz? Ami viszonylag olcsó (1-1.5millió max), és megbízható.
2021. ápr. 15. 20:44
 9/15 anonim ***** válasza:
Neked egy Touareg lenne jó, mert az már klasszikus értelemben is autópálya döngető, és terepen is brutál jó, ahhoz képest hogy SUV alapvetően. Amúgy én is írtam a 2es válaszban, hogy nem bírja a Pajero a pályát, de azért nem annyira rossz. Ne felejtsd el, hogy a 90es években ezek voltak a maffiaautók, a SUVok elődje. Most jut eszembe, hogy a hosszú Pajerokban elmeletileg hosszabb diffi van, ami alkalmas már autópályatempóra is, de ezeket cserélgették is össze-vissza. A Pajero baromi jó gép, és alapvetően már egy kényelmes, igényes belseje van, nem egy munkagép feeling, mint pl a Defender. A rozsda a legnagyobb baja.
2021. ápr. 15. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
100%

A Pajesz nem való autópályára. Nem azért mert nem tud elég gyorsan menni, hanem mert a futómű nem arra van kitalálva. Nagy kocka az autó hatalmas lapos oldalfelülettel, óriási rugóúttal, ha kibújsz egy kamion mellől és telibe kap az oldalszél, másfél méterrel lök odébb, amire ha rárántod a kormányt, olyat borulsz, hogy még tíz év múlva is állandó résztvevője leszel a youtube best of idiot drivers válogatásainak.

Vagy vegyél újabb Pajerot, a harmadik generáció már sokkal inkább országút-barát, vagy bármi egyéb suv-t.

2021. ápr. 15. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!