Mitsubishi Pajero 2.5td-nem elég az ereje?
Édesapámnak 2,5-es Pajero Sportja van, de shtem a motor ugyanaz. Nem a LE a lényeg, hanem a nyomaték. Olyan, mint egy kamion. Terepre meg aztán végképp nem magas LE kell.
Autópályán nem szokta használni, mert próbálja kímélni, de 110 km/h környékén még elvan. Városban is teljesen használható, de ne gsxr1000-re gondolj itt. Pont olyan, mint egy nagy dízel terepjáró. Vagy mit értesz azalatt, hogy "mennyire él"? Ez így számomra nem teljesen érthető, vagy hát nem tudom, mire gondolsz alatta. Szóvirágok helyett fogalmazd meg a kérdésed normálisan.
"de városban és autopályán mennyire él?"
El vagy te tévedve. Ezek a tankok nem városba, és főleg nem autópályára valóak. Elmennek ott is, de nem oda valóak.
Ha te gyakori városi és autópályás közlekedésre keresel járművet, és ideges tipus vagy, akkor ezeket felejtsd el. Ez nem SUV, ami úgy néz ki mintha terepjáró lenne. Ez az. Ez igazi, vérbeli terepjáró, terepre tervezve, terepre építve.
Ha versenyre akarsz járni vele, akkor nem lesz rendszáma, mert nem lesz alkalmas a közúti közlekedésre. Ha alkalmas a közúti közlekedésre, akkor semmi keresnivalója versenyen. A kettő nem kompatibilis.
Arra persze jó, hogy a földúton átvágj az erdőn - már ha tiéd az erdő, vagy van engedélyed a behajtásra -, de ennél többre ne számíts, amíg gyári állapotban tartod.
Kezdjük ott, hogy hiába a piszok jó összkerékhajtás, semmit nem ér az offroad gumik nélkül. Azt meg ugye aszfalton nem használjuk...
Azt meg végképp nem értem, mit akarsz vele előzni. Csigát? Járókeretes nyugdíjast? Szerintem te nem látod még át, mi is az a PajeroII, és azt sem tudod eldönteni, mit akarsz.
Az eddigiek alapján én arra tippelnék, hogy neked egy SUV-ra lesz szükséged...
Ja értem.
De továbbra is tartom azt, hogy neked nem erre van szükséged.
Ez egy terepjáró, ami képes a két szántóföld közti aszfaltos szakasz leküzdésére is.
A 100-110 még akár meg is lehet, de hidd el, autópályán halálfélelmed lesz. Magas, imbolyog, iszonyat zajos, nulla vezetéstámogatással (nem emlékszem, ABS van-e már bennük, a '98-as buborékkasztnisomban már volt).
SuperSelect nélkül nincs ám összekerékhajtás aszfalton, azt tudtad? Csak hátul hajt, vagy szétcseszed a hajtásláncot.
Lassú és lomha.
Előzni... Azt felejtsd el. :)
Szóval szerintem gondold végig.
A Pajesz nem való autópályára. Nem azért mert nem tud elég gyorsan menni, hanem mert a futómű nem arra van kitalálva. Nagy kocka az autó hatalmas lapos oldalfelülettel, óriási rugóúttal, ha kibújsz egy kamion mellől és telibe kap az oldalszél, másfél méterrel lök odébb, amire ha rárántod a kormányt, olyat borulsz, hogy még tíz év múlva is állandó résztvevője leszel a youtube best of idiot drivers válogatásainak.
Vagy vegyél újabb Pajerot, a harmadik generáció már sokkal inkább országút-barát, vagy bármi egyéb suv-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!