Mi okozhatja a fékbetétek rendellenes kopását?
Kb 10 ezer km lehet az újonnan cserért hátsó fékekben.
Az autó egyik oldalán szépen egyenletesen kopik a másik oldalon pedig mint ha 100 ezer km lenne a fékekben. A tárcsa teljesen szét van kopva a külső oldala,a külső fékbetét meg vasig le van kopva. Érdekes hogy a belső oldalon nincs ilyen jelenség. Ma szétszedtem megtisztítottam,újra zsíroztam és ideiglenesen vissza tettem a régit míg nem jön meg az új fékkészlet .
Kérdésem az lenne,hogy mi okozhatta ezt a problémát ?
Mi lenne rá a megoldás ?
Golf 4 tárcsa fékes.
Nem sok érzéked van neked az autó vezetéshez.
Mert ezt lehet érezni menetközben.
#3
"Szomorú, hogy 10.000km alatt nem tűnt fel, hogy szorul az egyik hátsó féked ilyen durván."
#4
"Mert ezt lehet érezni menetközben."
Nincs igazatok. Nem a fék szorul, hanem, ahogy az 1-es írta, a nyereg.
Az autó nem fékez folyamatosan, mert akkor mindkét betét kopna.
Itt másról van szó. Normál műlödésnél a dugattyú a belső betétet rányomja a féktárcsára és beljebb húzza a nyerget, hogy a külső betét is fékezzen. Eközben a belső betét egy csúszkán csúszik. Ha a betét a csúszkán megszorul, akkor a külső betét nem fog dolgozni.
Hogy ezt megelőzzük, betétcserekor a csúszkán csiszolással ki kell egyenlíteni az esetleges bemaródásokat és megfelelő pasztával kenni. Ahogy 2 írta a mondata első felében.
"Nincs igazatok. Nem a fék szorul, hanem, ahogy az 1-es írta, a nyereg."
Áruld már el, mi a különbség? Ha a nyereg szorul, az azzal jár, hogy a fékbetét fékező állásban marad, de mondd el, ha te másképp gondolod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!