A légkondit miért úgy oldják meg általában, hogy a motornak mennie kell hozzá?
Figyelt kérdés
Azt értem, hogy a motornak valami áttétje hajtja a ventillátort menet közben, de amikor áll a kocsi a parkolóban a hőségben, mert a sofőr vár valakire, akkor miért nem tud csak az akkuról menni a ventillátor?
Annyira komplikált lenne ezt megoldani?
2021. ápr. 18. 15:12
11/11 anonim válasza:
Egy klímakompresszor hajtása kb. annyit venne ki az akkuból, mint az önindító. Működne persze, de kb. csak egy percig, és üres lenne az akkud. Egy átlagos kis személyautó akkuja kb. 400-500 Wh-t tud tárolni. Azaz 0,4-0,5 kWh-t. A villanyautónál azért nem gond akkuról táplálni, mert a legkisebb villanyautó akku is legalább 20 kWh-t tárol, de ma már inkább a 40-50 kWh az általános.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!