Milyen terepjárót ajánlanátok, ami hétköznapi felhasználásra is tökéletes?
Munkámból kifolyólag terepjárásra képes autóm van jelenleg is, ami egy 2010-es benzines Dacia Duster 1.6, 105 LE. Sajnos elég sokat fogyaszt (130-140-nél a 9.5-ös átlagfogyasztás simán megvan), rettentő lomha (1 238 kg), és hát nem a felszereltségéről híres, bár én ettől függetlenül szeretem és meg vagyok vele elégedve.
A következő autóm szintén vegyes felhasználásra szeretném, ami azt jelenti, hogy lenne heti 1-2 nap terepjárás építési területeken a jó kis esőáztatta, saras senkiföldjén/homokos autóút töltéseken, illetve hétköznapi használatra - autópálya, boltba járás, stb.
A Dustert nem kell még lecserélni, de kíváncsi vagyok arra, hogy mik a lehetőségeim, ha cserére kerülne a sor. Még egy Dustert nem szeretnék. Nem rossz autó, de szegénykém elég fapados, és a lehetőségekhez mérten majd szeretnék egyszer a jövőben egy kevesebbet fogyasztó, tempomatos, terepre is jó, 4x4-es (mert hát az én Dusterem csak első kerekes), kijelzős, ülésfűtéses, automata klímás járgányt.
A felső limit legyen mondjuk 15M, hiszen most még csak közvéleménykutatok, nem fogom holnap megvenni az autót, és mire évek múlva odajutok, lehet, hogy használtan ennyiért, vagy kevesebbért is meg lehet majd venni a kiszemeltet.
Ami eddig kinézetre, felszereltségre és terepjárásra is nagyon tetszett, az a Jeep Compass Trailhawk, de ez egy nagyon messzi álom marad szerintem.
#10: "Ilyen felhasználásra tök felesleges lenne egy alvázas "hardcore" terepjáró. Tehát az ilyen Jimny, Hilux, Land Cruiser meg ilyeneket szerintem felejtsd el, totális hülyeség a városba meg az autópályán ilyenekkel járkálni."
1. Felesleges, de a duster is felesleges autópályán meg városba járkálni, meg bármiylen terepjáró/SUV is. Oda az utcai autók valók.
2. A Hilux továbbra sem terepjáró...
#Kérdező: 5 ajtós, 5 férőhelyes, nem lomha, négykerekes terepjáró/SUV nem fog 10 alatt fogyasztani 140-nél. Én nem mondom ogy rinyálás amit írsz, de az elvárásaid ütik egymást.
Egyébként a helyedben elgondolkodnék, hogy nem érdemesebb-e venni egy utcai autót és egy külön terepjárót. Azt írod, a most 15 milliós autókat szeretnéd pár év múlva használtan 10 körül megvenni. Ennyiből ugyanilyen idősen, hasonló futással kijön egy terepjáró és egy kis fogyaszátsú utcai autó is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!