Bal láb kuplung, jobb láb fék és gáz. Mikor van erre kivétel?
Ezt mutasd már meg hogy csinálod hogy állsz a féken sarokkal, és közben ugyanazzal a lábaddal padlóig nyomod a kuplungot.
Nekem az se volt egyszerű hogy a féken állva jobbláb sarokkal rárúgjak a gázra visszaváltáskor :D
#21 Nem értem, mit nem értesz. Mindkét pedál padlóig nyomva, az egyiken a sarkad, a másikon a talpad elülső része. A lábfejedet kifelé kell fordítani, nyilván a térded is kifelé áll. Előbb a lábujjaid felőli részt emeled, hogy a kuplung fogásponton legyen ( közben jobb lábbal adsz egy kis gázt), majd amikor indulna az autó, akkor a bal lábadat lassan felemeled, így oldod a féket és egyidőben a kuplungot is.
Csinálhatod befelé fordított lábbal is, ha neked úgy kényelmes, nekem így volt elviselhető pozitúra.
Próbáld ki valami földúton!
Nekem ez jobban bejött, mint a jobb láb fék+gáz kombó.
A fékpedál ha tűzfalig lenyomható, akkor kuuuuurvanagy baj van.. szóval vagy 15 centi van a két pedál lenti végállása közt..
Mondjuk ilyen hülyeséget embertől nem láttam még, pedig láttam már érdekes pedálkezeléseket ballábfékkel, heel&toe- technikákkal. :D
#23 Kössél bele a szavakba, rendben! Attól még, hogy te hülyeségnek tartod, nem biztos, hogy neked van igazad. Ki kell próbálni, akkor kiderül.
Imádom, amikor valaki lehülyézi a másikat, de kipróbálni nem akarja. Beindított, üresbe tett autóban kipróbálod, ha nem mozog a bokaízületed, az nem az én hibám...
#25 Nesze! [link]
Legalább azt is kipróbáltam, hogyan tudom a pedálokat levideózni beépített kamera nélkül. Remélem, érzed a lóalkatrészt a szádban...
Nekem a két komment a kedvencem :D :D :D
Akkor most mutasd meg mindezt temóról, féktávon mondjuk csak negyedikből visszagangolva másodikig. :D :D :D
Mondjuk van autóm aminek garantáltan nem nyomkodod be így a kuplungját, mert telitalpas az erősített szerkezet miatt.. De mindjárt lemérem neked hogy a kényelmesebbik autómnak mekkora a táv a két pedál közt rendesen betaposott állapotában..
Lemértem.. 15 centiméter a magasságkülönbség rendesen benyomott állapotukban. :D :D
A másiknál meg ez lenne vagy 20 centi, mert elég masszív fék van rajta eléggé fent fog. :D
#27,28 Nekem az a kedvencem, hogy itt pattogták, hogy mutassam meg, megmutattam, most meg jössz nevetséges kifogásokkal XD
Legfeljebb a s3gg3m lukát mutatom meg neked, ha akarom.
Még mindig problémád van a szövegértéssel, de úgy tűnik, a képi tartalom megértése is gondokat okoz nálad.
Gyengébbek kedvéért: ez kizárólag az emelkedőn teljes megállásra, és nulláról emelkedőn elindulásra való vészhelyzeti módszer.
Ha neked nem tetszik, nem csinálod. Akkor tolod az autót, vagy trélert hívsz.
Akinek meg tetszik, az kipróbálja, megtanulja, alkalmazza. Akinek nem, az nem.
Az hogy állóhelyben tornázol. az nem életszerű..
az egész mozdulatsor nem életszerű..
Emelkedőn nagyszerűen tudom állva tartani az autót simán a kuplung-gázzal amint leszálltam a fékről.. sőt, kézifékem is van. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!