Riga 16 tuning. De hogyan?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A laza fúvókázás nem jó,mert kiesik a porlasztóból. Húzd meg rendesen.
A négy felömlő nem az igazi, mert ha szimmetrikus a beömlő keverék útja, akkor kisebb a feltöltő mennyiség, szóval legyen legalább öt! felömlő.
60ccm?? ne légy már kicsinyes! Kiad az a hengerfal legalább 61 ccm-t.
A direkt légszűrő is felejthető, mert drága. Dobd le a gyárit és húzzál rá a csajod harisnyanadrágjából egy dupla réteget. A falevelet meg a molylepkét az is megszűri, és még pénzbe sem kerül.
Ja és a legfontosabb:tegyél rá TURBO meg SPEED matricát.
Attól nagyon megindul.
Már nincs meg az halványkék camping biciklid? :D
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Örülj hogy működik még. Ezek már új korukban is borzasztó szarok voltak.
Van nekem is egy működő példányom, tudom miről beszélek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezek annyira gáz kérdések, de nagyon aranyosak :D
Egyszer nekem is volt egy. Eltörött a dugattyú gyűrűje és tönkretette a henger falát, barátom papájának volt egy rozsdás hengere magában a satupad alatt. Odaadta nekem, aztán otthon befogtam az esztergába és csiszoló papírral elkezdtem kihónolni belőle a rozsdát :'D Miután végeztem, konkrétan átesett a dugattyú a hengeren, annyival nagyobb lett, de mégis miután összeraktam jobb volt mint valaha :D Ennyire nem számít ennek a motornak, hogy bánsz vele, kár egy forintot is belefektetni
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Riga moped drága kincs,
Jó ha van,de jobb ha nincs!
Tartja a régi mondas es nem veletlenul.Ezektől hitványabb kismotor nem nagyon létezett,örülj hogy egyaltalan működik,nem higy még tuningolni......
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Ha egy Simson lenne megérteném.
De mond ki fog neked rigát portolni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Én halottam már hogy Simson főtengelyt alakítottak a Riga blokkhoz, mi, annak idején bele faragtuk a Simson dugattyút és rezót hegesztettem a kis gépemhez, Szegeden a "a kémény" becenevet adták neki a motoros ismerősök.
Három sebességeztem vele de csak úgy hogy megcsúsztattam a kuplungot miután kettesbe tettem.
Megvoltak őrülve a haverok, hová tetted a 3. fokozatot kérdezték, mondtam az üres helyére - mondtam. HAHA
Szerintem még egy Simson karbit rá a fentiek után,
aztán mehet bele egy komplett
Simson blokk.
Én annak idején, (cirka 40 éve) Danuvia blokkot tettem a Rigámba MZ 150 hengerrel!
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!