Hengerfej tömítés cseréjére mennyit kérnek el az autó szerelők?
VW Jetta mk5 2008
Az olaj beöntő nyílásnál vizes dzsuva van.
A hűtő vizet pár havonta után kell önteni.
Ismerősöm mondta valószínűleg bele szivárog az olajba.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az ismerősöd mondta hogy valószínűleg ? 🙈🙈
Mi lenne ha megnéznéd az olajat is !!!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#1 "Mi lenne ha megnéznéd az olajat is"
Nincs sok értelme, az olajba nagyon ritkán kerül víz. Olajnyomás 3-4 bar, vízkörben a nyomás 1-1.4 bar. "Erősebb kutya b*szik" elv alapján az olaj folyik be a vízkörbe, nem pedig fordítva.
Kérdező: mivel a szerelők hasraütés-szerűen mondanak egy számot, bármennyi lehet. Konkrét árat egy szerviz tud csak mondani, de egy valamirevaló szakszerű szerviz nem csinál ilyet, hogy "hengerfej tömítés csere", ők hengerfejeznek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha benzines, és rövidtávozol, akkor lesz ilyen a beöntőnyílás.
Nálam folyik be az olaj a vízbe.
De már kb 10000km óta csinálja.
Nyáron lesz kicserélve.
Víz is belemehet a motorolajba persze, csak akkor az valóban hengerfejes, és alul is megjelenik tejeskávé formában.
És nagyon kis szivárgás elég neki, hogy ilyen legyen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem is inkább szivárgás lesz a vízfogyás oka.
A trutyi, pedig hibás termosztát miatt van. A túlhűtött motorból nem tud kipárologni a kondenzvíz, ezért lerakódik a betöltőn az olajjal keveredve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!