Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik autó teszi meg a...

Melyik autó teszi meg a 0-100-at 5,5mp alatt a leg olcsóbban? :D

Figyelt kérdés

szimpla kíváncsiság


Audi S8 D2 - 5.5sec. ezt ismerem ami nem egy drága autó, mi az ami ennél is jobban gyorsul mégsem egy drága autó



2021. márc. 31. 14:53
1 2
 1/19 anonim ***** válasza:
Az hogy olcsó az relatív, régebbi, kisméretű, nagymotoros autók közt kell keresgélni. S8 is 2-3 milla most minimum, és egy nagy hodály. BMW 130i hozza pl ezt pont kb ugyanannyiért.
2021. márc. 31. 15:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/19 anonim válasza:
14%

A 0-100 gyorsulás a leghaszontalanabb paraméter mind közül. Mikor gyorsítasz álló helyzetből 100-ra? Sose. Amúgy a vezetési stílustól függően sokkal dinamikusabbnak lehet érezni egy papíron "gyengébb" autót. Plusz azért az első generációs S8 Audiknak kitaposták már a lelkét, vagy eléggé elpunnyadtak, nem tudják mér azt a 5,5-öt.

Amúgy régebbi M2, M3 BMW-k, BMW Z3, Z4, Audi TT, SLK Mercik nagyobb motorral, régebbi AMG Mercik, Nissan 350Z. De a helyedben egy elektromos autót néznék. Lehet, hogy 100-ra nem úgy gyorsulnak, de városban állva hagyják a nagy benzines és dízeles prémium autókat, 0-50 között szerintem verhetetlenek (Nissan Leaf és társai)

2021. márc. 31. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/19 A kérdező kommentje:
Látom nem sikerül megérteni, hogy nem magamnak szeretnék vásárolni egy ilyen autót. Szimpla kíváncsiság, és gyári adatok alapján érdekel.
2021. márc. 31. 16:32
 4/19 anonim ***** válasza:
Cupra Leon. ...hogy konszernen belül maradjunk. Azt gyanítom egy hangyányit olcsóbb lehet, mint egy S8. ;) 0-100km/h: 4,8 sec.
2021. márc. 31. 16:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/19 anonim ***** válasza:
0%

Csak gyári szutykok lehetnek???


Mert egy kis tuninggal egy Mk1-es GTI Swift lealázza az S8-at.

2021. márc. 31. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/19 A kérdező kommentje:
Mit jelent nálad az egy kis tuning?
2021. márc. 31. 22:16
 7/19 anonim ***** válasza:
82%
Azért a gyárilag 101 lóerős GTI Swifthez nem kis tuning kell, hogy 5.5 alatt gyorsuljon 100-ra. :D
2021. ápr. 1. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/19 anonim ***** válasza:
0%

#2: Szerintem legnagyobb hülyeség, amit csak ide böföghettél :D


Vannak autók, amik kevesebb lóerővel dinamikusabbnak érződnek? Ja. Vannak. Ha versenypályára viszed. Városban aligha vezetsz annyira dinamikusan, hogy előjöjjön ez a dinamukusság a könnyű, kevesebb lóerős autókról.

Normál használat mellett mit csinálsz egy autóval gyakrabban? Nyomsz egy padlót egyenesben, vagy versenyíven közlekedsz centizgetve? Naugye...


Itt a híres neves Toyota GT86. 200 lóerő. Nagyon jól kanyarodik, nagyon dinamikusnak érződik. Igen. Kanyarokban. Versenypályán. Jól fekszi az utat. Aztán autópályán vagy bármilyen egyenesben (amivel találkozol a hétköznapokban) a 250 CGI Mercim otthagyja. Pedig az sem egy sportautó. És hol mész többet a valóságban? Versenypályán? Nemhinném...


Igenis, normál használat mellett (hétköznapi) lószart nem ér, ha az autód jól tud kanyarodni. Mert amit tudsz csinálni, hogy néha egyenesben (lámpánál, vagy előzésnél) elrúgod neki. És ott igen is akkor fogsz dinamikusnak érezni egy autót, ha MEGY. Ha bele nyom az ülésbe. Aztán telibe fogod szarni, hogy hogy kanyarodik. Mert nem 90-el fogsz beesni a körforgalomba.


Toyota GT86 gyorsulása 8,2 sec. Szerintem ez szánalmas :D. Hiába jó kanyarokban, városban nem tudsz vele úgy közlekedni, hogy húúde brutál sportosnak érezd. Egyenesben tudnád elrúgni, ott meg nem megy. Versenypályán meg jó lenne, ott kiadná, ott van értelme. Jó a kanyarokban. Tőlem a legközelebbi pálya szerintem 200 km-re van. Hát köszi.


Hétköznapi használat mellett gyakrabban élsz át gyorsulást, mint centizgetett határokon történő kanyarodásokat.

2021. ápr. 1. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/19 anonim ***** válasza:

A Toyota GT86 egy érdekes autó. Nekem sem kellene, de megvan az a réteg, akinek opció. Szerpentinre, vagy hobbiból pályára kijárni vele nem lehet rossz.

A Toyota egyébként kifejezetten nem erőgépet akart gyártani, ezért is maradtak eredetileg a szívó motornál, inkább a ló és lovasa közötti összhangra koncentráltak, és egy kanyarokban dinamikus, sportos autót csináltak. Egyébként nem 8,2, hanem 7,3 a 0-100km/óra a szívó verziónál.

Aztán persze pár év múlva kiderült, hogy erősebb gépre vágyik a nép, és kiadták a feltöltött verziót is, ami már 5,3 alatt van 100-on.

2021. ápr. 1. 08:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/19 anonim ***** válasza:

Igazad van, hahu-ról néztem a gyorsulást. Most egy másiknál látom, ott 7,6. Na mindegy, lényeg a lényeg, az sem egy kimondott sportautós gyorsulás.


És kimondtad te is a kulcsszavakat. Tök fun autó. Pályán. Meg szerpentinen. Na pl. itt a Kisalföldön ahol lakom, se versenypálya nincs, se szerpentin. Akkor mire megyek egy amúgy szarul (nem kimagaslóan jól) gyorsuló autóval napi használat közben, ami kanyarokban jó? Semmire. Úgyhogy marad a rugdalás egyenesben, pálya és szerpentin hiányában az tud élményt adni.

2021. ápr. 1. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!