Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nissan miért nincs agyondícsér...

Nissan miért nincs agyondícsérve, úgy mint egy Honda vagy egy Toyota amikor megbízhatóságra hozza minimum azt a szintet?

Figyelt kérdés
Megbízhatóságra legalább olyan jó, mint ezek, rozsda se jellemző. Ellenben hondák rozsdásodósak, drága hozzájuk az alkatrész egyedül motorikusan megbízhatóak nagyjából. Toyota pl egyedül hibrid terén jobb, mint a többi, 2.2 dízel hulladék, benzinesek zöme olajzabáló.
2021. márc. 13. 10:18
1 2 3
 21/30 A kérdező kommentje:
18. Szerintem is korábbi almera vagy primerara gondol, amik már 20+ évesek. Ennyi évesen csodálkoznék ha egy rozsdapötty se lenne. Ellenben egy mazdának már ennyi évesen nincs alja se. :D Ez a nem mindegy.
2021. márc. 13. 21:43
 22/30 anonim ***** válasza:
100%

Fateromnak Primerája van, arra írtam, hogy szereti a rozsda.


Bár az előéletéről semmit nem tudni, hogy garázsban tartották-e vagy sem.

2021. márc. 14. 10:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 A kérdező kommentje:
Igen arra jellemző volt, de mikori évjárat?
2021. márc. 14. 10:43
 24/30 anonim ***** válasza:

2001


Nem rossz autó, bár kényelem terén nekem nagyon nem jó (főleg az öreg mercim után :D)

De pakolás szempontjából nagyon durva ez a kombi.

Leborított ülésekkel pár centi híján 2 méter hosszú cuccot be tudsz tenni.

2021. márc. 14. 10:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim ***** válasza:
76%

Szerintem azért, mert a Nissannak nem nagyon voltak olyan ikonikus modelljei, mint ami a Honda és a Toyota esetén egy Civic vagy Corolla, leszámítva persze a sportmodelleket. Éppen ezért nem tudtak kialakulni olyan legendák, mert folyamatosan változtak a típusok. A Toyotánál meg ugyanúgy Corollának hívták a hacsirokut, mint manapság, pedig nyilván köze nincs hozzá, de mégis. Ennyit számít a név, ez kell a legendák kialakulásához. Civic dettó. A Mitsubishinek is mindinki a Lancer Evo-ját ismeri, meg ugye a sima Lancert, az a modell lett legenda a rally miatt, a többi nem lett ennyire felkapva.


Aztán a Nissan esetén ott van a Renault házasság, ami sokaknak nem tetszett, mert az autók formaterve elég erősen átment a franciás irányba (nézzünk csak meg egy 2005 körüli Primerát). Szerintem itt sokan úgy érezhették, hogy a márka veszített az egyediségéből. De hasonló volt a helyzet, amikor a Mercedes kapta meg a Renault motorokat, vagy amikor a Minibe került a Prince motor, vagy amikor a Volvoba megérkeztek a PSA dízelek és a Mazda motorok. Az ilyen házasságok az átlag usernek jót tesznek, de a fanatikusok, akik ezeket a legendákat terjesztik főben járó bűnnek vélik (még akkor is, ha esetleg egy sokkal jobb konstrukció kerülhet bele így az autóba).


Emellett valóban ott van az is, hogy a Nissan valahogy sosem volt egy olyan igazi világmegváltó valami. Tök jó kocsikat gyártottak mindig is, de szerintem ahogy európai márkák közül is az Opel sosem tudott népszerűbb lenni a Volkswagennél, úgy a Nissan sem tudott népszerűbb lenni a Hondánál. A Honda indult F1-ben is, emellett végig vitte a Civic és Accord neveket a mai napig. A Toyotának ott van a Supra, a valaha készült talán legjobb hathengeres benzinmotorral, mindenki ismeri, hogy mire képes egy 2JZ. Emellett világelső a hibridautók gyártásában, és szintén megtartotta az ikonikus modelljeit. Ja, és szintén voltak F1-ben, sőt, gyári csapatként, valamint WRC-ben is aprítottak rendesen. De a ralinál maradva, mi jut eszünkbe először, ha összkerekes versenyautóról van szó? Hát persze hogy a Subaru, vagy a Lancer. Igen, a Nissannak volt GT-R-je, van aki arra gerjed, de mindig is inkább egy szubkultúra maradt, míg a többiek be tudtak törni a mainstream vonalba.


Szóval szerintem nagyjából ezért. Amúgy Nissanom van :)

2021. márc. 14. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 A kérdező kommentje:
Nissan terpjárókban azért eléggé ikonikus lett, illetve sportkocsikban Nissan 350Z mai napig nagyon jól néz ki, gtr szintén. Ha sportkocsit vennék tuti a kettő közül valamelyiket. Persze értem amit mondassz és lehet benne valami, itthon alsó közép személyautót vesznek zömében és személyautóban nincs olyan sok eladása, mint civic vagy corolla volt. Toyota féle 2JZ is felkapott lett ismét, de nem olyan jó motor az, mint gondolják, csak jól tuningolható.
2021. márc. 14. 11:52
 27/30 anonim ***** válasza:

"A Toyotának ott van a Supra, a valaha készült talán legjobb hathengeres benzinmotorral, mindenki ismeri, hogy mire képes egy 2JZ."


Egyet értek, de azért a Nissannak is voltak nagyon jó motorjai, például az RB26DETT, vagy az SR20DET :)

2021. márc. 14. 12:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 anonim ***** válasza:
g13ba XD
2021. márc. 14. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 anonim ***** válasza:

Igen, de a Toyota és a Honda is gyártott szinte ugyanolyan kategóriájú terepjárókat, szóval nem lehet mondani, hogy mondjuk kimondottan a Nissan képviselt volna egy kategóriát, ezért csak azt vették volna. Szerintem egy motor nem lehet túl rossz, ha jól tuningolható :) Bár én sosem foglalkoztam velük, de nem véletlen, hogy a mai napig ennyire népszerű. Amúgy én pont ezért szeretem a Nissant, mert lehet hogy nem ők találták fel a meleg vizet, de sosem gyártottak szart, és a használt piacon az esetek többségében olcsóbban mennek, mint a többi "mainstream" japán. De például egy régi Swiftet drágábban lehet elvinni, mint egy azonos évjáratú Almerát, vagy Primerát, magasabb felszereltséggel. És tényleg nem rohadnak annyira, mint egy Mazda (2000-től kezdve).


Ahogy már említettem, szerintem ugyanez a helyzet az európai átlagautókkal is. Miért kerül többe például egy Golf egy Ford Focusnál? Vagy egy Polo egy Corsánál? :)

2021. márc. 14. 14:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 A kérdező kommentje:
Igen, ebben igazad van. Rav4, Land cruiser is ott van, Hondánál meg cr-v, mondjuk ez inkább suv. Nissanhoz a legolcsóbb az alkatrész, ami szintén előny ebből a hármasból, főleg ha 10+ éves autókról beszélünk. Honda valamiért nagyon elvan szállva alkatrészárakban. Kb. Mercedes kategória.
2021. márc. 14. 14:13
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!