Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nissan miért nincs agyondícsér...

Nissan miért nincs agyondícsérve, úgy mint egy Honda vagy egy Toyota amikor megbízhatóságra hozza minimum azt a szintet?

Figyelt kérdés
Megbízhatóságra legalább olyan jó, mint ezek, rozsda se jellemző. Ellenben hondák rozsdásodósak, drága hozzájuk az alkatrész egyedül motorikusan megbízhatóak nagyjából. Toyota pl egyedül hibrid terén jobb, mint a többi, 2.2 dízel hulladék, benzinesek zöme olajzabáló.
2021. márc. 13. 10:18
1 2 3
 11/30 A kérdező kommentje:
Már egyik japó márkáról se mondható el, hogy japánban készül kizárólag. Sőt leginkább mind más országba. Új swift mondjuk pont japánban készül. Renaultval állt össze, de dízel motorok szokott Renault lenni. Mint tudjuk a legsz.rabbnak titulált 1.5 dci Renault motor is vígan elmegy 400 e km-t! 2.0/2.3 dci vígan tudják az 1 millió km-t szóval simán merném venni dízellel is Nissant.
2021. márc. 13. 12:07
 12/30 anonim ***** válasza:
23%
A legtöbb ilyen "megbízhatósági" legenda nem Magyarországról ered - mi pl. tudjuk, hogy a Suzuki is tartós autó, a nagyvilágban a többség viszont még soha nem hallott erről, ahogy sokan a Honda vagy Nissan hírnevét is az amerikai piac alapján próbálják megítélni - ott a Nissant nem szeretik, mert nem azt a Renault minőséget adja, mint nekünk, míg a Honda itt is túl van hypeolva, holott hulladék kocsikat hoznak Európába (meg is látszik az eladásaikon, de a Mitsubishién is) - míg mondjuk a Közel-keleten megint nagy piaci tényező mindkettő.
2021. márc. 13. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/30 A kérdező kommentje:
Hát igen Suzukit sok hozzánemertő lenézi, de motorikusan nagyon is jók és fillérekből fenntarthatók. Már évek óta biztonság terén is szépen teljesít. Nekem több ismerősömnek van új swift, mindenki oda van érte, mert fürge, pontos a váltója és 4,5 literrel simán el lehet vele járni. Úgy hogy sima láncos 1.2 90le szívóbenzin, azaz semmi nem fog rajta tönkremenni 200e km ig, ebben biztos vagyok.
2021. márc. 13. 12:41
 14/30 anonim ***** válasza:
31%

pedig milyen jók is azok a tce motorok, ja várj nem...

Ne hasonlítsd a Suzukihoz, teljesen más minőség a kettő.

2021. márc. 13. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 A kérdező kommentje:
A tce turbós benzines renault motorok. Dízelről beszéltem előbb, abban pedig jó Renault. Tudsz olyan turbós benzinest mondani ami a maga módján ne lenne rossz? Szívó benzines Nissan motorok igenis jók. Sőt nissan féle 1.6 dig-t se épp rossz kategóriájában, ha már turbó benzinről beszélgetünk.
2021. márc. 13. 12:57
 16/30 anonim ***** válasza:
78%

Mai japók közül már egyik sem rozsdásodik annyira.

Régebbi meg mind egy kaptafa.


Faternak is van egy régebbi Nissanja.

Nem rossz autó de azért a rozsda szereti nagyon.


Féktárcsa porvédők gyakorlatilag elporladtak.

2021. márc. 13. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/30 A kérdező kommentje:
16 Régi almera? Az tényleg szeretett rohadni.
2021. márc. 13. 13:24
 18/30 anonim ***** válasza:

#17


Nekem is volt 2002-es Almerám (1.5 benzin) és nagyon jó volt, ismerősömnek adtam el, azóta a küszöbön lett egy kis rozsda, de azon kívül sehol máshol.


De gondolom ti az ennél korábbi évjáratokra gondoltatok

2021. márc. 13. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/30 anonim ***** válasza:

Nekem meg van egy 300e+ kmes franciam meg bnőmnek nem rég vettünk egy kis Yarist 2007-est

Az enyémnek évek óta semmi baja csak olaj szűrők, vezérlés meg hátsó fékek de hát ezek alap dolgok a futás miatt.

Az övében fele annyi km és folyton előjön valami.

Az elektronikával, az olajat is csipegeti.

Szóval nem értem minek franciázni meg németezni stb

Gazdája legyen az autónak és akkor mindegy milyen autó illetve futása van.

Jó nyilván egy 700e kmt futott semmi képp nem lesz gyári érzetű de üzembiztos még simán lehet

2021. márc. 13. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 A kérdező kommentje:
Yaris 1.33 nagyon érzékeny az olajra, olajcserékre. Nem a legtartósabb motor, ha ezek elmaradnak. Yaris amúgy se a toyota büszkesége, első széria még viszonylag tartós volt a 2. már semmivel nem jobb,mint egy francia. Toyoták amúgy is szeretik enni az olajat. Német/francia 10 év felett áll az olajban szelepfedél tömítés/főtengely/vezérműtengely szimmering kuka, ömlik az olaj mindenhol. Japán meg por száraz ugyanennyi évesen. Na ez nem mindegy a tartósság. Ha ők megtudják így csinálni más miért nem?? Ezt úgy mondom, hogy német autóm van. Rendszeresen karbantartom,mindent megkap és mégis hálátlan. Ellenben van nissan családba 3x annyi km van benne és jobb állapotban van sokkal. Pedig oda sincs figyelve rá úgy.
2021. márc. 13. 18:54
1 2 3

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!