Miért olyan érdekes hogy egy Sedan Swifttel 130-al megyek utánfutóval autópályán?
A futó hosszra majdnem olyan hosszú mint maga az autó, Lada alapú fa borítással, 600kg max teher.
Gyári 1.6 az autó, többel is mentem elözéskor de nem akartam nagyon futóval gyorsabban.
BMW előző sávba beállt mögém videózni,
aztán egy furgon is beállt mögém, megvárta az emelkedőt és ott próbált megelőzni, nem sikerült neki, szóval visszalassítottam.
Szegénynek elfüstölt a motorja(motortérből akkora felhő jött neki hogy eltűnt benne az iveco) és a legközelebbi pihenőnél megállt.
(Ez tényleg megtörtént, nem troll kérdés)
1.6 motor van benne, felsíkolt hengerfejjel,
146Nm nyomatéka van
@9
Már miért is olyan érdekes, ha egy Swift 130-at tud? Futóval valóban Vmax=80, ez nem is kérdés, de ez megint nem típusfüggő - mint ahogy az sem, hogy autópályán lehet menni 130-cal. Eskü nem vágom egyébként, hogy miért érzik itt úgy nagyon sokan, hogy a Suzuki valami olyan dolog, ami már jármű, és már eléggé autószerű, de mégsem az. Mivel tud kevesebbet, mint, teszem azt, egy F Astra, hogy csak egy kortársat említsünk?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!