Vezérlés csere után érdekes hang. Tippek?
Ha a szelep összeér a dugattyúval annak nem kattogós hangja lenne, ráadásul a szelepszár hamar megadná magát.
Annyira nem vagyok képben ezzel a vezérléssel, de ha jól tudom a vezérműkereket fell kell lazítani hozzá. Könnyen megeshet hogy azon a részen került valami tévútra, akár 1 foggal is odébb lehet a vezérlés.
Módfelett érdekes, ugyanis nincs benne semmilyen áthajtó lánc ami mondjuk tudhatna csörögni az új szíj végett.
Egyetlen kitétel van a vezérlés összerakása előtt, az annyi hogy a motornak hidegnek kell lennie. Gondolom ez a része maximálisan teljesült.
Innentől kezdve hogy mi tudhat kattogni a motorban... Sajnos így távolról nem lehet megmondani.
Az olajteknő a legkevesebb, nem gondolnám hogy nem teljesült a hideg motor feltétel.
Mondjuk ilyesmit mond a szerelő hogy előgyújtást kell állítani egy dízel autón, hát meggondolnám hogy gyorsan szerelőt váltsak-e.
Létezik előtöltés fogalom, meg is egyezik azzal amire a szerelő gondolhatott mert a lényege ugyanaz, a probléma ezzel az hogy ebben a motorban nem lehet állítani.
Mondjuk így ez sem teljesen pontos, mert az ECU a beérkező jelek alapján szabályozza, minek okán hiba esetén állítja saját magát. Egy vezérléscsere után nem kell (kéne) állítani.
Innen én nem szeretnék tovább "okoskodni" ha megbízható a kolléga akkor érdemes rá hallgatni, valószínűleg a típust is jobban ismeri nálam, igy érdemes megvárni míg beállítja amit gondol.
Abban azért biztos lehetsz hogy nem a szelep ér össze a dugattyúval.
Ha megoldódik a probléma, majd tedd már közzé az útókornak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!