Megéri egy Opel Astra G -ről váltani Opel Astra H -ra? Mennyivel fejlettebb egy H Astra egy G -hez képest?
Ez eléggé függ az évjárattól. Az első szériás H Astrákban még ugyanazok a motorok voltak mint az utolsó szériás G-ben. Az utolsó szériások pedig a J Astrák kezdő motorjaival egyeztek.
Egyébként meg inkább csak felszereltségben és elektronikában különbözik a két típus. Sok mechanikus alkatrész gond nélkül átépíthető egyikből a másikba. Természetesen a H modernebb, ennek minden előnyével és hátrányával együtt.
Megéri.
Lényeg,nehogy beleülj valami normális autóba,hadhigyjék hogy erdélyi kertész vagy
Köszönöm az első választ. A világért sem akarom elterelni a témát (még várnék véleményeket, hogy mi az ami modernebb benne a vázon és a beltér újításon kívül).... második: nem tudjuk mi a bajod az erdélyi kertészekkel, ha nem bírod a pálinkát, hát ne fogadd el tőlük vagy nem t'om. :D
Most, hogy túl vagyunk a kötelezően megjelenő "megmondó emberen" várnék még akár saját tapasztalatokat vagy akár leírást, hogy milyen technika teszi kellemesebbé az autózást a H Astrában.
Nekem pl. eddig az az egy tetszik benne, hogy 5 csillagos a töréstesztje nem 4 mint az előzőnek. Konkrétan a külső/belső kinézete sokkal jobban bejön a G-nek, de ez szubjektív. Főleg a fejlesztések érdekelnének, hogy mivel lett jobb/rosszabb. Pl. menetzaj csökkent? Összeszerelési minőség az előzőhöz képest? stb.
Meg, szerintem.
Ne várj ég és föld különbséget! Nem lesz Ferrari a H Astra sem a G-hez képest. Ugyan az a kategória, ugyan az a méret, ugyan az a gyártó. De több apróságban fejlettebb a H.
A beltér szubjektív igen. Nekem jobban tetszik a H-n hogy egy 6,5"-os színes kijelzőn jön be a térkép, navigáció, grafikus menürendszer (persze igen, még mielőtt megköveznek ez ott sem alapfelszereltség), nem minden komor, fekete. A multikormány, műszeregység is szebb, finomabb, modernebb. Szerintem a sport ülések is jobbak, nem olyan borzasztóan ritka a gyári ülésfűtés sem.
A váz nagy előny. Akkoriban nagyon jónak számított a nagy szilárdságú váz. Ez ESP, ASR és az oldallégzsák szériaként, függönylégzsák felárért, vagy az aktív fejtámla sem rossz biztonsági szempontól.
Az IDS+ futómű és az adaptív kanyarkövető xenon fényszóró is nagy újdonság volt a H Astrában, hiszen ebben a kategóriában ebben alkalmazták először. Persze ezek sem alaptartozékok.
Összefoglalva biztonságban és felszereltségben volt nagy előrelépés a H Astra a G-hez képest. A gyártás vége felé már Euro 5-ös motorokat is kaptak a H Astrák.
Ha találsz egy megkíméltebb jól felszerelt H-t, az mindenképp minőségi ugrás lenne.
Én egy G Astrát, meg egy H-t is vezettem régebben, huzamosabb ideig.
Szerintem a H mindenképp nyerőbb. Szubjektív, de kívül és belül is jobban néz ki szerintem, és az anyagminősége is jobb az újabbnak. Emlékeim szerint kényelmesebb és ergonomikusabb a H, vezetni is jobb, stabilabb, masszívabb és biztonságosabb. Egyszerűen mindenben jobb. Egyedül a menetdinamika lehet kérdéses, az 1.4-es és 1.6-os motorokkal a G jobban megy, hiszen könnyebb, de egetrengető különbség nincs.
#7, pontosan! Teljes mértékben egyetértek.
H-ban volt 1.8 szívó benzines 140 lóval, 1.6 turbós benzines 180 lóval, de a 150 lovas 1.9cdti is elég szépen viszi a bódét. Igaz, előbbi két benzines elég ritka, mert cégautónak anno nem ezeket vették, hanem a kommersz 1.4, 1.6 szívót ami lefedi a piac 95%-át a benzinesek terén. A 2.0T OPC-t most ne is soroljuk ide, mert az tényleg ritkaság, főleg ha az ember nem import autóra vágyik. Az 1.6xer már teljesen jó a mindennapokban. Az 1.4-es tényleg gyenge a H-ban, főleg kombiban, nyáron klímával emelkedőn telepakolva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!