Szerintetek megéri váltani egy Opel Astra J-re?
Jelenleg egy 96-os 1.6 benzines Golf 3-am van, de szemezgetek 2 millióért egy Opel Astra J 2010 vagy újabb ferdehátúval 1.4 turbo benzinessel. Azért ez, mert legalább menni is tud, de azért még takarékos, és nem dízel. Valamint, mert ez még nem közvetlen befecskendezéses, ami ugye elég fontos tényező.
Elvileg jó konstrukció, megbízható a maga korában.
De ugye itt van nekem a golfon, amire még ha kb 50, max 100 ezret költök, patika, és tényleg csak a korral járó és kopó alkatrészeket kell cserélni, Motorja is patika.
Nyilván szeretnék egy modernebb, megfontoltan kiválasztott (azért akarom konkrétan ezt az Opelt) kocsit, ami még viszonylag jó állapotú kevés km-rel, tehát ha a kötelező dolgokat megcsinálom, ezzel is csak menni kell mint a golffal. Megéri?
Ha nem közvetlen befecskendezéses akkor mi?
Amúgy opelt sosem éri meg venni.
Újonnan sokat buksz, használtan meg szutykok.... nekem sosem kéne opel.
F meg G astra még jó volt, H óta elég vackok.
Ez még szívócső befecskendezéses, hát a takarékosságot a visszajelzések alapján vontam le, na meg az enyémhez képest, 6 literből eljár városba, de gondolom klímával is megvan 7ből, szemben a Golf 8,5et eszik nyáron, 9,5et télen, 7et országúton, az Astra még 5öt.
Még többi 2 milliós német kocsihoz képest is jól fogyaszt, hasonló műszaki adatokkal. És ez legalább néz is ki valahogy mind kívül, mind belül, szemben egy belteret nézve ódivatú mercivel, bmw-vel, audival, de még egy skodaval is. Százszor modernebb és szebb, mert n a.kebet fizeted meg. Az meg, hogy vannak a J-ből szarok, nem mond semmit, hisz mindenből van szar és jó is, én konkrétan az 1.4 T-ről beszélek, a totalcaron is jó velemynt alkottak róla.
Egy J Astra a 3-as Golfhoz képest technikailag, műszakilag egy űrhajó. Főleg ha valami jobban felszereltet veszel.
Arra az 5 literes fogyasztásra ne vegyél mérget, mert nagyon meg fogsz lepődni!
Hogy egy 10 éves középkorú Astra megér-e 2 milliót, az már más kérdés. Ha azt nézzük, hogy milyen durva áremelést hajtottak végre a gyártók az új CO2 korlát miatt, akkor nem is olyan sok. Egy új Astra fapad alap felszereltséggel, 3 hengeres alap motorral közel 7 millióról indul. Az új Octavia alapára 8,2. Kérsz pár extrát és már egy 10-es.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!