Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » 80-as évekbeli klasszikus...

80-as évekbeli klasszikus autókat már sajnos nem lehet forgalomba helyezni (legfeljebb MINIMUM(!) 86 százalékos eredetiséget felmutató autó OT-s vizsgája esetén). Modern EURO 6-osra cserélt motorral sem kaphatna hagyományos rendszámot az EU-ban?

Figyelt kérdés
Igaz, mondják, hogy az átalakítás hivatalos lepapírozása meglehetősen hosszadalmas folyamat, bár(!) egy korszerű benzinmotorral a hatóság is jobban járna a régi jobban szennyező helyett.

2021. márc. 9. 14:10
1 2
 11/17 A kérdező kommentje:

De ha nem írja MILYEN konkrétumot akar a rengeteg különböző lehetőség közül (egyet még írtam is, ott van fentebb, el lehet olvasni, mindjárt meg lehet érteni), honnan kellene tudnom, engem alaptalanul holmi tudálékos szintjére degradálni próbáló, hogy mit akar pontosan?! Ha tudnám az emberek gondolatait, már ötösöm lett volna a lottón.


"De igazán válaszolhatnának mások is bőven..." (Mert szemmel láthatóan ti nem tudtok válaszolni (amivel nincsen gond, de engem egyáltalán nem visz előre abban), hogy kaphat-e egy negyven éves technika rendszámot az Unióban, ha a régit korszerű EURO 6-osra cseréltetik? Vagy akáamire ami még engedélyezhető, akár EURO 5-ösre.)


Hozzáértők, kérlek írjatok! Vagy újra ki kell sajnos írnom.

2021. márc. 10. 09:30
 12/17 anonim ***** válasza:
0%
Inkább bele se kezdj ebbe az egészbe. Ilyen stílussal egy hasonló okostojás úgy vág ki az NKH-ból, hogy életbe nem papírozol le abban a megyében semmit
2021. márc. 10. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:

Már megint indokolatlanul próbálnál sértegetni, már ha legalább egyszer összejönne neked.


"Kedvelem" az emberekben, hogy továbbra is változatlan egyeseknél a:


...bezzeg a saját szemedben a méteres kiálló gerendát sem.


Hát persze hogy mindig mindenért csak a másik lehet a hibás! :))


Nem fáraszd magad "kommenteléssel", úgysem fogom már látni, törölöm az érdemi válaszra nem méltatott kérdést, inkább megvalósítom az előző hozzászólásomban írtalak valamikor. Majd mások holmi gyermeteg hozzáállás helyett válaszolni is fognak. További jó zsörtölődést, de immáron magatokban! :DD

2021. márc. 10. 10:05
 14/17 anonim ***** válasza:
Én kérek elnézést, hogy megvédtem azt a válaszolót is aki rajtam kívül akart még segíteni normálisan, csak neki úgy látszik több esze volt és lesz/rja ezek után mit akarsz.
2021. márc. 10. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:

#5 és #7 vagyok, az, aki fölöslegesen belement ebbe a "konkrétum" kérdésbe.

Miután autókkal foglalkozom, ezen belül szívügyem az élemedett korú de még menthető járművek, gondoltam segítek.

Ezután az értelmetlen szópárbaj után föladom.

Csak egy dolgot sajnálok, az értelmetlenül rád vesztegetett időt.

További jó kötözködést. :(

2021. márc. 10. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 anonim ***** válasza:
Természetesen, a remotorizálás létező dolog, de inkább csak nehézgépeknél, hajóknál, buszoknál, mozdonyoknál szokás vele kínlódni. Trabantoknál volt egy időben divat az utólagos katalizátor ami kvázi "megnövelte" a károsanyag kibocsátási osztályt, ma már főleg elektromosra alakítanak mindent, hiszen egy ilyen öreg autóval úgy sem nagyon megy senki 50-60 kilométernél többet.
2021. márc. 11. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/17 anonim ***** válasza:

Itthon semmit sem lehet . Képesek a gyári alufelnibe is bele kötni .

Rendszeresen szivatnak az USA picaos jetta mk3-asommal. Szélesség jelző, elől az indexben van gyárilag a helyzetjelző stb . Magyar papíros autó és így is szívás mindig , ha ki vesznek a jardok. Azaz egy gyári autót is képesek rommá szivatni. Egyetlen megoldás németektől be hozni egyet amiben az a motor van amit akarsz és papíros, mert mindent ami a német forgalmiban van azt be írják itthon automatikusan.

A napi mászkálósom egy 2014-es skoda octavia rs egy 3.2 5 hengeres audi rs3 blokkal kint bele rakták bele papirozták így lett be hozva és benne is van a forgalmiban

2021. szept. 23. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!