80-as évekbeli klasszikus autókat már sajnos nem lehet forgalomba helyezni (legfeljebb MINIMUM(!) 86 százalékos eredetiséget felmutató autó OT-s vizsgája esetén). Modern EURO 6-osra cserélt motorral sem kaphatna hagyományos rendszámot az EU-ban?
A törvény és az ésszerűség két teljesen más dolog.
Lehet ésszerű ötleted, attól a törvény nem változik..
Sajnos a magyar szabályozás, és annak értelmezése is messze-messze idejétmúlt.
De érvényes külföldi papírokkal rendelkező autót sem lehet? Valami rémlik a japán belpiacos modellekkel kapcsolatban, de nem gondoltam, hogy ez általános
Nem érted mi az a konkrétum? :(
Amit Te írtál az az általánosság: "80-as évekbeli klasszikus autó".
Konkrétum lehet pl. ha azt írod: egy 1982-ben kiadott 1300-as Volkswagen Bogarat akarsz átalakítani.
Nem értetted meg, amit kértem tőled.
Te nem írtál semmit azzal kapcsolatban, hogy MIRŐL írjak konkrétumot. Vonatkozhatott volna az általad kért konkrétum az átalakítás mikéntjére is, vagy akármi másra.
Na EZ már konkrétum:
"Például ha azt írod: egy 1982-ben kiadott 1300-as Volkswagen Bogarat akarsz átalakítani."
Így már érti a másik mivel kapcsolatos konkrétumot akarsz.
(De az azért nem világos, két adott típus linkelése mit befolyásolhat. Itt csupán az a kérdés, hogy valamely EU-s állam ad-e rendszámot, majd aztán Magyarország is, ha egy szennyező, negyven éves technikát, azaz egy régi motort korszerű EURO 6-osra cserélnek. A szinte teljesíthetetlen minimum 86 (!) százalékos eredetiséget megkövetelő OT vizsga helyett.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!