Az mennyire igaz, hogy a dízel motor tönkremegy, ha sokáig nem használják?
1,5 hét után ezeknek már vége, nem véletlen, hogy gyártás után 3 napon belül már a vevőnél kell lennie ezeknek a dízel autóknak, különben lehet leselejtezni...
Gondolom érzed az iróniát az általam leírtakban, már bocs, de ezt hozta ki belőlem, hogy 3 hét állástól már valaki ennyire beparázik.
Van, hogy gyártás után a legyártott autó még akár fél évig pihen a telephelyen, sőt márkakereskedésekben is hónapokig ott figyelhet. Van bennük pár liter üzemanyag és nincsenek konzerválva, még sincs semmi bajuk.
Minden motornak rosszat tesz, amikor sokáig áll. A dugattyúk faláról lefolyik a teknőbe a vékony olajrétek és így első indításnál szárazon indul. Ehhez 1,5 hétnél jóval tovább kell álljon az autó.
Ugyanakkor a guminak és akksinak sem tesz jót az állás. Ez van, az autókat arra tervezték, hogy használva legyenek.
3. Az " olajrétek " az olyan mint a virágosrét?.
De amit leírtál teljesen hülyeség.
Miért menne tönkre? Ezt mond a Praga V3S-mnek. Pár évente begyújtom, de amúgy nem használja senki.
Golf 4-be mikor a biztosítóra vártam (mert belém mentek) 9 hónapig állt. 9 hónap után visszakötöttem az aksit és indult is... Nem értem a kérdést.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!