Ez igaz lehet a mai olajszurokre?
#1 A Volkswagen láncos TSI-je olyan volt. Bár nem tudom, hogy mindegyik-e, de a VW Sciroccoban lefelé néz.
És akkor ezen felül még ott vannak a nem fémszűrők is, "patronos" olajszűrők ma is léteznek, ilyeneknél lecsavarod a kupakot, kiveszed a papírszűrőt, be az újat, kupak vissza. Ezekből talán kevesebb van, mint a fémszűrősökből, de nem sokkal. Ezek talán kivétel nélkül lefelé néznek, szóval kiürülnek, míg a fémszűrők 99%-ban felfelé néznek, így azokban marad olaj.
Biztos hogy nem folyik ki belőle minden olaj.
Mégha féloldalason is van felfogatva akkor is fele benne marad, de ha alulról felfelé van fogatva akkor mindíg tele van olajjal.
1.2
1.6 crtdi
Felülről megy rá a szürő. Csak a betétet kell cserélni olajcserénként. Kifolyik minden olaj belőle több óra állás után.
De annyi a titok, hogy ha a motort elindítod akkor várj 5-6 másodpercet minimum mire gázt adsz. Addig eljut mindenhova az olaj. Alapjáraton meg nem kopik úgyse annyit olaj nélkül.
Azért van vagy a szűrőben, vagy a szűrőházban visszacsapószelep hogy ne ürüljön le a szűrő.
Szép is lenne ha minden indítás után másodpercek telnének el a szűrő feltöltődéséig...
Magyarul nem sok infót találsz erről a témáról, de angolul már igen: oilfilter anti drain back valve
Keress rá így, jó olvasgatást, videózást.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!