Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ladások, új vagyok a márkához...

Ladások, új vagyok a márkához és 2104-est vettem, egy kis útmutatást kérhetnék?

Figyelt kérdés

Lakatolni kéne a küszöbnek az alját, ami nem vészes egyáltalán de ráfér, valamint motorháztető alatt egy kis foltot és egyik lámpa mellett egy helyet. Ehhez megéri lecsupaszítani az egész autót? A lakatolás maga mennyibe kerülne kb.?


Hogy hívják a fényszórótörlőt? Gumibetét kéne bele de nem tudom a nevét, nem találok semmit.


Hogyan kell a zárat beállítani? Az oké hogy ott van a három csavar, de azon belül... Első tulajdonostól vettem, ő egy ajtót használt csak, aztán a többi ki lett nyitva, azóta nem csukódnak rendesen mert a zár megakad (nem volt törve az autó).



2021. febr. 16. 22:46
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
72%
Keresd a f.bookon a Vancello Roncsvadászok mentsünk öreg járgányokat csoportot. Mindenhez is értenek és sok ladás is van.
2021. febr. 17. 06:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Avtolada.hu Becsei József Facebookon. Itthon ő a nagy alkatrészes neki mindene van hozzá. Középkategória árban.
2021. febr. 17. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Rendben, köszönöm!
2021. febr. 17. 08:11
 4/11 anonim ***** válasza:
Ha már vettél egy újkorában is selejtes autót és lakatoltatni fényeztetni akarod, miért nem kérdezed a karosszériást és a fényezőt? Látatlanban telefonon ők sem fognak árat mondani. Ha van pénzed elviszed lakatoshoz. Ő beállítja neked a zárakat. ( ha be lehet azoka a xarokat ) le is fényezteti neked. Arra ne számíts, hogy abból valaha is használható autó lesz. Volt új ladám. Ritkán ment el 1000 kilométert lerobbanás nélkül. + rendszeres apróbb hibák. Amennyiben nincs pénzed, akkor nem mindegy?
2021. febr. 17. 08:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Pénzem van, csak gyűjtöm hogy mit hogy lehetne csinálni. Végül beszéltem veteránozó haverral és azt mondta hogy ennyivel el ne vigyem műhelybe, mert csak felszíni a probléma, egy kis csiszolás és lehet is visszahozni színre
2021. febr. 17. 10:22
 6/11 veterán vas ***** válasza:

Ha 2104-es akkor az 10 és 30 év közötti lehet a kora.

Ezt csak azért írom, mert ha Te úgy ítélted meg hogy lakatolni kell a küszöböt és a sárvédőt, akkor az #5 hsz-ben említett "kis csiszolás" már valószínű nem járható út.

Az ajtózárat Te is be tudod állítani, egy 10-es csőkulcs kell csak hozzá.

Az ütköző mozgatása, a három csavar lazítása után lehetséges. Ezzel a függőleges irányt tudod kompenzálni, és a kasztnihoz való közelséget lehet szabályozni(vagyis az ajtó "mélységét")

Ha elértél odáig, hogy "szépen" zár, de kilóg az ajtó a kasztniból, akkor vedd le a kédergumit, és gumival/fával üsd beljebb a peremet.

Az ajtózár és az ütköző közötti hézagot pedig, alátéttel tudod ideálisra beállítani.

2021. febr. 17. 11:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 A kérdező kommentje:

[link]


Itt vannak a fotók a hibákról, nem az a szint hogy át tudom bökni csavarhúzóval


Az ajtós tippért ezer hála, sehol se találtam leírást hogy hogyan kéne

2021. febr. 17. 13:07
 8/11 veterán vas ***** válasza:

Nem akarlak elkeseríteni, ezek látszólag felületi hibák, viszont a belső oldalról erednek. Lehet hogy van aki erre még ráengedné a drótkorongot vagy a rezgőcsiszolót, aztán húzna egy réteget. Az egy darabig "szép" lenne. Viszont egy év mulva tényleg mehetsz majd a lakatoshoz, és utána ismét kell fényezni.

Vagyis ha így gondolkodsz, kétszer bontot és összerakod, továbbá a festőt kétszer fizeted.

(nem üzlet)

2021. febr. 17. 13:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
Várjunk... Viszont ha a rozsda a karosszéria belsejéből ered, akkor ha lecsiszolom rögtön észreveszem, nem? Mármint ha lecsiszolom, akkor át kéne lyukadnia
2021. febr. 17. 15:48
 10/11 veterán vas ***** válasza:

Jól érted.

Lehúztam pár évet autós szakmában, de még nem láttam olyat, hogy a sima külső -fényezett- felületről indult volna a rozsda.

(természetesen most nem arról beszélek, amikor valamiféle sérülés éri az autót) Szóval, ha az ép fényezett felületen, egyszer -csak úgy- megjelenik egy barnás/vöröses szín, aztán a felület elkezdett érdesedni, rügyezni....szóval akkor belül, már javában dolgozik a korrózió. Ez lehet egy sima felületen is, de összetételeknél, sarkokban éleken fokozottan várható.

Pláne egy 20-30 éves ladán. :(

2021. febr. 17. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!