Ladások, új vagyok a márkához és 2104-est vettem, egy kis útmutatást kérhetnék?
Lakatolni kéne a küszöbnek az alját, ami nem vészes egyáltalán de ráfér, valamint motorháztető alatt egy kis foltot és egyik lámpa mellett egy helyet. Ehhez megéri lecsupaszítani az egész autót? A lakatolás maga mennyibe kerülne kb.?
Hogy hívják a fényszórótörlőt? Gumibetét kéne bele de nem tudom a nevét, nem találok semmit.
Hogyan kell a zárat beállítani? Az oké hogy ott van a három csavar, de azon belül... Első tulajdonostól vettem, ő egy ajtót használt csak, aztán a többi ki lett nyitva, azóta nem csukódnak rendesen mert a zár megakad (nem volt törve az autó).
Ha 2104-es akkor az 10 és 30 év közötti lehet a kora.
Ezt csak azért írom, mert ha Te úgy ítélted meg hogy lakatolni kell a küszöböt és a sárvédőt, akkor az #5 hsz-ben említett "kis csiszolás" már valószínű nem járható út.
Az ajtózárat Te is be tudod állítani, egy 10-es csőkulcs kell csak hozzá.
Az ütköző mozgatása, a három csavar lazítása után lehetséges. Ezzel a függőleges irányt tudod kompenzálni, és a kasztnihoz való közelséget lehet szabályozni(vagyis az ajtó "mélységét")
Ha elértél odáig, hogy "szépen" zár, de kilóg az ajtó a kasztniból, akkor vedd le a kédergumit, és gumival/fával üsd beljebb a peremet.
Az ajtózár és az ütköző közötti hézagot pedig, alátéttel tudod ideálisra beállítani.
Itt vannak a fotók a hibákról, nem az a szint hogy át tudom bökni csavarhúzóval
Az ajtós tippért ezer hála, sehol se találtam leírást hogy hogyan kéne
Nem akarlak elkeseríteni, ezek látszólag felületi hibák, viszont a belső oldalról erednek. Lehet hogy van aki erre még ráengedné a drótkorongot vagy a rezgőcsiszolót, aztán húzna egy réteget. Az egy darabig "szép" lenne. Viszont egy év mulva tényleg mehetsz majd a lakatoshoz, és utána ismét kell fényezni.
Vagyis ha így gondolkodsz, kétszer bontot és összerakod, továbbá a festőt kétszer fizeted.
(nem üzlet)
Jól érted.
Lehúztam pár évet autós szakmában, de még nem láttam olyat, hogy a sima külső -fényezett- felületről indult volna a rozsda.
(természetesen most nem arról beszélek, amikor valamiféle sérülés éri az autót) Szóval, ha az ép fényezett felületen, egyszer -csak úgy- megjelenik egy barnás/vöröses szín, aztán a felület elkezdett érdesedni, rügyezni....szóval akkor belül, már javában dolgozik a korrózió. Ez lehet egy sima felületen is, de összetételeknél, sarkokban éleken fokozottan várható.
Pláne egy 20-30 éves ladán. :(
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!