A hátsó féknyereg tartóban mennyire van illesztve a megvezető tengely?
A fő probléma a féktárcsa fura kopása. Kívül csak felül kopik, belül pedig csak alul kopik. Mintha ferdén fogna a féknyereg. A kerékcsapágy nem lóg és nincs hangja sem.
Kép a tárcsáról: [link]
Vettem új hátsó féknyergeket, tárcsát, fékbetétet és megvezetőket. A megvezetők kicsit kotyognak a féknyereg tartóban. A régi és az új is. A régin nem volt semmilyen rendellenes kopás nyom, jónak tűnt. Tolómérős mérete azonos az újakkal.
A megvezetőknek nem illesztett perselyben kellene futniuk? Mennyire szabad kotyogniuk? Okozhatja ez a fura tárcsa kopást?
Lesz egy fura banális kérdésem: milyen széles a fékbetét?
Csak mert nekem a gyári méretű fékbetét a gyári méretű tárcsán is ilyen. A belső jó két-három centin nincs kopás, aminek az az oka, hogy jóval keskenyebb a betét mint a tárcsa fékezőfelülete.
Hogy ezt miért így oldották meg, passz.
És mint írtam, a tarcsa masik oldalán fordítva kopott. Belső iven kopott, kívül hozza se er.
Nem tudom, miert nem olvassátok el a kérdést.
A fő kérdésem az volt, hogy a megvezetok kotyoghatnak-e a gyeregtartóban, vagy illesztve vannak? Mert nálam kotyog az új megvezeto tengely. Lehet hogy ez okozza az asszimetrikus kopast.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!