Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rettentően megdrágultak az új...

Rettentően megdrágultak az új autók árai a hazai piacon.Meddig lehet ezeket a végletekig túlárazott belső égésű autókat még eladni?

Figyelt kérdés

Ez a folyamat magával hozza a használtpiac árainak az emelkedését is,és

el fognak tűnni a kínálatból a keveset futott újszerű állapotú autók,amiből már most is kevés van.Nem egészséges folyamat elé nézünk,mert ismét korosabbá válhat a hazai autóállomány,ami mellett egyre több lesz a más dimenziót képviselő,és presztisű villanyautó.



#autóárak ás a hazai piac
2021. febr. 3. 15:59
1 2
 11/20 A kérdező kommentje:
Ár-érték arányok: Nissan Leaf 10,5-14 millió között van,ami méretileg hasonlítható a Skoda Octaviához,és mégis a jövő technikája.Tehát a villany sem annyival több,mint régebben mondták.Persze most nem a Teslákat hozom,mert azok már egy más ár,bár 20-25 között a Modell 3 már szerintem kapható.
2021. febr. 3. 16:54
 12/20 anonim ***** válasza:

"Ár-érték arányok: Nissan Leaf"


A Leaf hosszban és szélességben is kisebb, csomagtérben is kisebb. Jó, nem túl nagy az eltérés, de pl a 3-as és 5-ös BMW között is 30 centi az eltérés hosszban.. Nem elbagatelizálni akarom, de a Leaf az nem igazán az Octavia mezőnyében indul, hanem inkább az egyterűekében. Méretben közelebb áll a Karoqhoz, annak meg 6,5 milla az álapára. Igaz a Leaf 8,1 millás alapára is meglepően kedvező ( ott nem olvastam el a csillaggal jelzett apróbetűs részt ).

2021. febr. 3. 17:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:

A Karaoq az inkább SUV jellegű,mintegy a Kodiaq kis öccse lenne,annak olcsóbb verziója.A Leaf nem ilyen jellegű,de mindenképpen a nagyságához képest nagyon jó az ára,ha valakinek van 8-9 milliója,akkor azért érdemes elgondolkodni,melyik lehet a jobb vétel.

Persze ki mire akarja használni.Ha valaki állandóan úton van, annak a hagyományos motor jobb,de ha többször csak kevesebbet megy akkor a Leaf a jobb vétel.

2021. febr. 3. 17:36
 14/20 anonim ***** válasza:
Én csak a méretadatokat néztem, a jelleget nem. Klasszik egyterűt nem láttam a Skodánál. Külső méreteiben kb egyezik a Leaffel és liszaáron meglepően kicsi az eltérés köztük :)
2021. febr. 3. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 Hintalow ***** válasza:

Tetszik-nem tetszik a világ afelé halad, hogy több ok miatt (az új euró szabályozásokkal a kvázi olcsó kisautó kategória megszűnik, illetve a fejlődő országok életszínvonalának növekedésével a növekvő kereslet a véges erőforrások mellett is árfelhajtó hatású) az, hogy mindenkinek saját autója legyen, egyre kevésbé lesz fenntartható/megoldható.

Persze ez lassan fog alakulni, mert a régiónkba elsődlegesen a nyugatról leszanált autók kerülnek be, de egy idő után ott is egyre kevesebb lesz belsőégésű, a villanyautókat pedig, ha csak nem történik egy paradigmaváltás az akkumulátortechnikában, nem lehet majd akkora számban előállítani, hogy alacsony áruk legyen.

Határozott álláspontom, hogy hasonló fog lezajlani mint egy évszázaddal ezelőtt a lovakkal, amikor is az akkor általánosan, szinte mindenki által birtokolt közlekedési megoldás mára egy teljesen réteg dologgá zsugorodott, amit csak hobbi szinten űznek, nem a mindennapok része már.

2021. febr. 4. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 A kérdező kommentje:

A belső égésű autók használt piaca is nagyon megdrágult,ami következménye lehet az új autók magas árainak.Ugyanakkor érdekes jelenség,hogy az elektromos autók használt piaca jelentős áresést kezd mutatni,úgymond pariban kezd válni árban a régi technológia képviselőivel.Technológia váltás

szemtanúi lehetünk,amiben együtt lehet jelen a relatíva drága belső égés,a relatíve olcsóbb elektromossal./persze korban hasonló autókról beszélek/

A 15.komment a "lóval" nagyon jó hasonlat,a "mindenkinek saját autó",mint a 20.század életszínvonal mutató tételével szerintem is lassan le lehet számolni,mert hosszú távon fenntarthatatlan lesz,egyszerüen az árvonzata miatt.Egyre nehezebben lesz elérhető,és környezetvédelmi okok miatt lehet nem is kívánatos.Nagy kérdés,mi lép be a helyére,netán a ló,vagy a bicikli,vagy a bérautók előtérbe kerülése.

A témához jól illik az alábbi:


https://www.youtube.com/watch?v=DwILKh0PuGM&ab_channel=Andra..

2021. febr. 5. 07:19
 17/20 anonim ***** válasza:
100%
Hozzá kell tenni, hogy az őrület, hogy ma már sokan a wc-re is autóval járnak és családonként 2-3 autó van.
2021. febr. 5. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:
17/ Egyetértek,ez valóban nem fog menni hosszútávon.
2021. febr. 5. 11:08
 19/20 anonim ***** válasza:
50%
Valahogy el kell érnie a "nagyuraknak", hogy lehetőleg mindent kölcsönre vegyél meg. Olvass utána a Greet Resetnek, tanulságos. Tudom, most jönnek a szájkaratésok, hogy konteós vagyok, de ha kicsit is rendelkezik az adott illető józan ésszel, akkor tisztán átlátja ezt az egészet, nem kell hozzá közgazdász diploma sem. Amúgy meg, marad az idén már 25 éves Corolla, noha én is gondolkoztam újításon.
2022. febr. 28. 03:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 A kérdező kommentje:

Ez lehet az eredménye az autópiacon tapasztalt nagyerejű áremelkedésnek.

Egyszerüen sokan autó nélkül maradnak 10 éven belül.


[link]

2022. márc. 6. 22:21
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!