Az emberek miért vesznek milliókért ilyen-olyan koreai-francia autókat, amikor párszáz ezerért német autót is vehetnének?
Mert tudják hogy a német az szar.
mondjuk azt nem hogy a francia is az!! :D
Miért próbálnak a pasik felszedni jó csajokat amikor lehetne randa dagadt nőjük is? na ez ugyanolyan.
#12 Mekkora okosság nem közölni dugókat, aztán másokat lehülyézni, ha nem tudják.
Amúgy meg bizony a tapasztalat mondatja ezt velem. Független szerviz vagyunk, korábban pedig Ford márkaszerviz, ebből kifolyólag a rendszeres kuncsaftok jelentős része Fordos. Na de ha azt mondom, hogy legalább annyi franciát látok, mint Fordot, akkor nem hazudok. Sőt, Fordokból is a PSA dízelekkel van a legtöbb baj. Ez a baj pedig nagyon sűrűn porlasztó. És az sem sokat javít a helyzeten, ha benzines, mert a benzines el sem sokkal rosszabb (és azok is lehetnek porlasztóhibásak, mint legutóbb 2 hete egy Megane).
#15-ös, kérlek ne verd magad tovább, mert már nekem fáj.
Hogy te ezekből az autókból nem láttál még 2018 utáni autót a műhelyedben, abban ezer százalékig biztos vagyok. Régi 10-15 éves autókkal kapcsolatban szórod az észt, holott már az elején leírtam az autóm évjáratát. Az pedig ezek után külön sajnálatos, hogy nem ismered a modelleket, pedig elvileg ebből (is) élsz.
1. Ne akarj már nálam jobban tudni, hogy miket látok és miket nem.
2. Azt meg hogy mi alapján mondod, hogy "nem ismerem a modelleket", az külön rejtély.
#17-es például azért tűnik úgy, hogy nem ismered az adott modelleket, mert egy 2019-es autót nem kezdesz összehasonlítani 5-15 évvel korábbi más modellekkel, amiben 1 szem közös alkatrész nincs, de mégis szerelési tapasztalatokról beszélsz.
És innen lép életbe az első pont, hogy biztosan nem fordult meg még ilyen autó a kezeid között.
#18 Kérlek idézd már azt a részt, ahol összehasonlítottam őket. Egy lapon említettem őket, mert a 10-15 éves és a 3 éves is egy zsák szar a PSA-tól, de soha nem hasonlítottam őket össze. Pedig amúgy megtehettem volna, mert az újabb PSA dízeleknek is épp ugyanúgy a porlasztó a rákfenéje, mint a régebbieknek, de mégsem tettem.
Ha van bármi reális problémád, akkor hallgatlak. De ha ehhez hasonló mondvacsinált ürügyet keresel arra, hogy beszólhass nekem, mert rosszat (DE IGAZAT!) mertem mondani a szíved csücskéről, akkor felejtsük el egymást.
#19-es, de rövid a memóriád, segítek, bemásolom a hozzászólásod:
"#10 2019-es? Hallod akkor lassan ideje elkezdeni gyűjteni az új porlasztókra, mert jövőre letelik a 3 év aztán kalap-kabát, sorba megy tönkre az összes. :-)"
Itt követtél egy több tárgyi tévedést. Alapnak vetted, hogy dízel, persze utána ezt is az én hibámnak róttad fel, mert nem mondtam, hogy nem az...
Második tévedésed, hogy egy 2019-es friss modell (újra leírom, 2019-es) esetén előrevetítetted, hogy ebben is tönkremegy az összes porlasztó. Mindezt úgy, hogy azt sem tudod, melyik ez az autó (nem linkelem be, guglizz rá) és milyen motorral. De biztos nagy SZAKI vagy, aki keni-vágja ezeket az alig 2-3 éves autókat IS!
Te ezeket mondvacsinált ürügyeknek nevezed, én meg alapvető tárgyi tévedéseknek a részedről. Ja, és biztos van varázsgömböd is, mert előre látod a meghibásodásokat. Na, én itt végeztem veled, te ÁSZ! :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!