Milyen autót érdemes venni kb 4-4,5 millió forintért?
Amiket nézegettem Fiat Panda;Tipo;Hyundai i10;Toyota Aygo;Dacia Logan;Sandero. Mindenképpen új autót szeretnék venni.
Főleg városban használnám munkába és bevásárláshoz.
#20
De a legtöbb ember nem is adja el. Én mindig újat veszek, átlagban hitelre, mivel a havi 50 ezer, simán finanszírozható a keresetemből és így a többi pénzt félretehetem ha jön valami olyan dolog, amire szívesen felhasználnám. 15 éves kora előtt meg átlagban nem cserélem le, így hosszú távon nekem megéri. Persze, aki szereti pár évente cserélni, annak jobb a használt vagy ha olyan jól keres, hogy újat tud venni, akkor meg leszarja az értékvesztést.
#19
Viszont van 3,5millaert is. Az meg már 2millio értékvesztes ami nagyjából 40%.
#21
Kicsit feljebb ott egy kiszámoló link. Olvasd el, mennyit buksz ezen...
#23
Hagyjuk ezeket a linkeket. 15 év használatra bőven megéri, mintsem egy használt autót vásárolni. A legtöbb ilyen cikk írója, meg ugyanúgy új autót vesz. Ez a tipikus bort iszik vizet prédikál emberkék.
#25
Pont magadnak mondasz ellent. Ha a pénztárca diktalna, akkor vennél egy 4-5 éves autót, sporolnál vele rögtön 40%-ot az új autó árához képest, és hasznalhatnad ugyanúgy még ugyanannyi ideig, mint az újat tervezted.
A megsporolt 2millat meg berakod mondjuk allampapirba, és az évente termel neked kb 100.000Ft-ot. Ebből kijön az éves szerviz is.
#28
Azzal ne foglalkozz, én már a pontozásokat úgyse nézem. Minden új autó, használt autó meg a drága/olcsó műszaki cikk kérdéseknél így van. Meg gondolom az ilyen kapcsolati kérdéseknél is így lehet de oda már nem járok :D
Ismerem a kiszámoló blogot, nagyon hasznos és tök jó hogy linkelt valaki valamit az átlagos értékvesztésről is. Ez nagyon frankó. Egy bibi van: az elmúlt 1-2 évben olyat fordult az autópiac, hogy ha az ember szétnéz az árak között, akkor leesik a székről.
Március óta az átlag használt autó árak 10+%-ot mentek fel. Az újak is, de ott még mindig lehet olcsó típusokat kifogni, 5 év garanciával.
A luxus autóknak van nagyon nagy értékvesztése, ahogy lefele haladunk, egyre kisebb. Az 1,6-os szívó Vitarákat 3-4-5 évesen DRÁGÁBBAN árulják, mint amennyiért újonnan lehetett venni. A jó állapotban lévő, keveset futott, akár még gyári garival rendelkező autók értékvesztése szinte minimális.
Az okos úr és buta úr autót vásárol cikkhez még van egy gondolatom: pont pár hete nézegettem meg kíváncsiságból, hogy milyen feltételekkel lehet autót lízingelni magánszemélyként. Ha most akarnék autót venni, akkor szinte biztosan lízingelnék, akkor is, ha a teljes vételár a zsebemben lenne. 2% körüli THM jött ki számomra, de sok helyen konkrétan 0%-os ajánlatok is vannak, ha bizonyos feltételeknek megfelelsz. Ha a vételár nálam maradó részét akárcsak állampapírba rakom évi pár százalékos kamatra, már jobban jártam a lízinggel, mintha megvettem volna egyben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!