Legtöbb embernél tényleg szükség van gyakorlati vezetésnél, plusz órázni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Soha nem vezettem előtte, egyetlen plusz óra nélkül 30 kötelező óra után mentünk vizsgázni, elsőre meglett.
Amelyik oktató látatlanban jön azzal, hogy neked biztosan nem lesz elég a 30, az minimum elgondolkodtató
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igaz, ez a 30 ora csak mzesmadzag.. vannak olyanok akik tenyleg 30 oraval probalnak vizsgazni, de valosag az 40-50 ora kozott atlagban.
Nekem 48 oram volt, es tenyleg addigra ereztem h sikerulhet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem ez is-is dolog.
Egyrészt a 30 óra tényleg nem feltétlenül lesz elég. Sokkal inkább 40-45 vagy több óra szokott lenni.
Másrészt sajnos az oktatók is profit orientáltak, 2x50 perc vezetés helyett 1x1,5 óra abból is le-le csípnek, így nekik 1-2 tanulóval több befér a napba. Magyarul a saját hasznát nézi a tanuló kárára. Jobb esetben még tankolni, ebédelni, boltba is beugrik a te kontódra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!