Melyik veterán autó lenne használható akár napi autónak? első autó lenne
Nem vitatom a Papa pozitív hozzáállását, sem a buzgalmát, de fogadd el, hogy az általános karbantartáson és apróbb problémák orvosolásán túl azért időnként beugranak komolyabb gondok is.
És a 30+ éves szocialista autóknál ez fokozottan jelentkezik.
Szóval, bármennyire szeretettel és odafigyeléssel gondozta az eddigi autókat, pl. egy trabant főtengely labirintgyűrű csere, vagy egy hangossá váló moszkvics diffi beállítása, már nem biztos hogy csak laza szombat délutáni ujjgyakorlat lenne a számára. Vagy említhetem, a kispolák berohadt függőcsapszegét az S100-as féltengely olajfolyását(naná hogy egyenesen a portárcsára, ahonnan folyik tovább fékpofák irányába) hogy a legnagyobb "kedvenc"-ről, a daciák csoportkábelének logikátlan és megbízhatatlan elektromos kötéseiről már ne is beszéljek.
Szóval -ha úgy gondolod- fogj bele, mert bátraké a szerencse, de egyébként nagyon lebeszélnélek erről a veterános kérdésről.
Látom, rossz oldaláról fogod föl a mondókámat.
Nem az égtájakkal van a gond, hanem a korral.
Készülhetett az az autó tőlünk akár keletre, akár nyugatra, egy bizonyos kor után már problémás.
A 30+...nőben és borban jó, autóban viszont már sok.
Rengeteg törődést, türelmet, hozzáértés igényel.
Ha ezek közül bármelyik is hiányzik, akkor azt pénzzel tudod kompenzálni.
Sok pénzzel.
Ennyi.
A felsoroltakból talán a kettes golf. De szerintem nem érdemes 30+ éves autóval kezdened, nullához közelítő hozzáértéssel.
Én is szeretem a veterán autókat, de első autónak megvettem a rokonomék régi F Astráját. Sokkal megbízhatóbb, és kevesebbet is eszik, mint pl. egy Lada, vagy Wartburg.
F
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!