Van igazság ebben?
Ha valaki kimegy néha kicsit száguldozni szánt szándékkal, az általa jól ismert utakra, az szerintem kevésbé veszélyes, mint amikor valaki siet, és emiatt vezet gyorsan.
Mindezt azért gondolom így, mert aki direkt megy ki, ezzel a céllal, az jó esetben tudja, hogy ő mire képes, mire a kocsija, és figyel, hogy mit csinál, ugyanis erre összpontosít.
Ellentétben egy "átlag" sofőrrel, aki mindig szabályokat betartva közlekedik, nem tapasztalja meg milyen egy kicsit a komfortzónán kívül vezetni, fogalma sincs a legtöbb vezetéstechnikai, fizikai alapszabállyal és nagy sietségében nem is figyel oda semmire, csak az jár a fejében, hogy ő elkésik a munkából, lekési a gépet, hogy indulhat így a napja stb...
Ezek pedig párosulnak azzal, hogy rutinból vezet az általa jól ismert szakaszon és nem gondol bele, hogy eddig csak 90-el autózott ott, most pedig 130-cal.
Mi a kérdés???
Az aki ismeri az utat száguldozhat, mert az nem veszélyes, de ha nem ismeri akkor veszélyes?
Ekkora orbitális badarságot is ritkán hallok/olvasok.
Meg még jót is tesz ha száguldoz? Mert hozzászokik?
Értem miért majdnem minden baleset a gyorshajtásból származik.
Nem értitek a lényeget, de mindegy :D
Akkor nem kell írni.
Senki sem mondta, hogy csak a gyorshajtás okoz balesetet. Ennyi erővel ne büntessük az ittas vezetést, mert nem minden részeg okoz balesetet.
Értjük mi a lényeget, te nem akarod. Mindenki csak addig biztos magában amíg nem történik baj.
Nincs olyan, hogy "kevésbé veszélyes". Ha valaki szándékosan úgy közlekedik, hogy az bármennyire is veszélyes, az régen nem való az utakra.
Ezek a "komfortzónán kívül vezetők" akik AZT HISZIK hogy "tudják mire képesek" szoktak az első adandó közlekedési szituációnál balesetet okozni, mert akkor derül ki, hogy lóf..sz közük nincsen a vezetéshez. Pedig hát nekik vérükben van...
"Ha szerinted minden baleset csak és kizárólag a gyorshajtásból származik akkor te nagyon nem vagy képben a valósággal."
Hát márpedig a valóság ez. A balesetek nagy része a gyorshajtásra vezethető vissza és nem történik meg, ha a másik betartja a sebességhatárokat. És itt nem arról beszélek hogy 50 helyett 60 hanem 50 helyett 160.
4# azt írtam, hogy majdnem minden baleset gyorshajtásból adódik, ami közel fedi a valóságot. A majdnemen van a hangsúly.
Az meg nettó hülyeség, hogy az átlag autós ismeri a saját autóját 😁😄
Változik a környezet, változik az út. Ami reggel száraz este lehet csúszik.
Van benne igazság, de nem akkora, mint gondolod. Az átlag kocaautós aki az életben nem lépett még komolyabban a fékre se és valami gond van vagy valami miatt sietnie kell, nagyobb eséllyel fog hibázni, mint az aki néha dinamikusabban, szórakozva, csapatva is vezet. Utóbbi már valamennyire megismerte mi van az autóval, de nem ad neki akkora előnyt.
A Totalcar új sorozatából jön az ötleted, jól gondolom?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!