Ha az elsőkerékhajtás annyira jó, akkor a talicskát miért nem húzzák a jómunkásemberek?
Egyébként miért lenne trollkérdés?
Nem jogos kérdés, hogy melyik jobb és miért? Ha valamelyik annyival jobb lenne, nem csinálnák a másikat.
Mert az egyik egyikben jobb, a másik másikban. Így autója válogatja, hogy melyikbe melyiket teszik.
Mivel a közlekedők 90%-a kocaautós és a kocaautósoknak az elsőkerék a jobb minden téren, ezért van annyi elsőkerekes autó
Költséghatékonyabb az elsőkerekes jármű.
Azért költséghatékonyabb, mert nem kell egy kardántengely, külön difi, és sallangjaik, hogy a hajtást hátra vigyék, rövidebb lehet egy autó orr része, mert keresztbe van beépítve a motor, mivel nincs kardánalagút több a hely az utastérben más dolgoknak, az üzemanyagtankot be lehet építeni a hátsó ülések alá sokkal kedvezőbben.
Orrmotoros első kerék hajtás esetén az autó tömege és a hajtott kerék nincsenek messze egymástól jobb a fogyasztás valamivel, és sokkal kiszámíthatóbban is viselkedik főleg nedves saras stb úton, ahol kevés a tapadás, így nem csavarodsz fel az első fára az első kanyarban olyan könnyen, mint egy hátsó kerekessel.
Hátsó kerék hajtás előnye a jobb kormányszög, esetleg jobb vezetési élmény, bár utóbbi sok mástól is függ.
Ezt egy átlagos autóra nézd ne a hiper szuper sport xmillió lóerőkre. Ott teljesen más a helyzet, máshova szeretik tenni a motort is stb.
De hogy a szó szerinti kérdésre válaszoljak. Talicskát lehet húzni és tolni is.
Én is ezt vallom, csak sajnos így is baromi drágák az autók ettől pedig még drágábbak lennének.
Másrészt képesek a vezérműlánc súlyán fingreszelni a károsanyag kibocsátás miatt, akkor egy legtöbbször feleslegesen hurcolt 4x4-től világvége van.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!