Melyik álmaitok izomautója?
39
Az olvasás vagy a szövegértés nem megy, Malacka?
"Az pedig, hogy szerinted egy izomautó "úri luxus", és hogy ennyi pénz megszerzése "úri luxus", szintén a szűk látókörödet és lustaságodat tükrözi."
Esetleg a tiedet az, hogy nem ismered el, hogy az.
Akkor is az, ha valakinek ez az álma és kis péztárcából is kierőlködi.
Ha örül neki, együtt örülök vele.
"Ha így gondolod, akkor a tükröt köpködd miközben belenézel, mások nem feltétlen gondolkodnak így."
Ezt megkezdheted te magad, azért, mert ismeretlenül minősítesz irigynek.
Nem irigylem attól, akinek van. És ha élvezi, tegye.
A hobbinak ritkán van praktikuma, de örömöt ad és akkor megéri. Ez speciel egy drága hobbi.
Szívesen megyek el amcsi autós találkozókra is, jó megnézni ezeket a vasakat és le a kalappal azok előtt, akik megvalósították az álmukat ebben.
De hidd el, ők is elismerik, hogy ez úri luxus hobbi.
Legalábbis itt nálunk.
Az nem ellenérv egy izomautóra, hogy nem pénztárcabarát. Ezért inkább az elektromos... Ekkora baromságot.
Saját anyagi hátteredet hozzáfűzod egy véleményalkotáshoz. Mintha azt mondanád, hogy szar a LaFerrari, mert nem tudom megvenni. Drága, nem nekem való, úgyhogy szar.
Ezt magyarázod izomatuónál is. Hogy drága, meg sokat fogyaszt, úgyhogy nem jó.
Emberek. Izomautó:
- Amerikai típus.
- minimum V6, de inkább V8 (benzines!) (Jó, voltak / vannak 4 hengeresek is...)
- Nem suv, nem pickup. Sedan, Coupe, esetleg kombi.
- Alapvetően egyenesekben jók. Jól kanyarodni csak a mostaniak tudnak.
Egy AMG merci nem muscle car. Egy BMW X5M sem muscle car. Egy Bugatti Chiron sem muscle car. Egy Tesla model S meg aztán végképp.
És amikor idekeveredik egy ilyen ízig vérig elektromosautó fanatikus, meg Tesla betyár, akkor meg jön a "Tesla a csúcs, mindent otthagy", minden más egy szar...
Eleve elektromotort ne hasonlíts belsőégésűhőz.
Másodszor, ez a 2.0 sec 0-100, ezt honnan veszed? :D Model S re a legkisebb hivatalos adat is 2,6. De nyomsz 3 padlót, és máris nem gyorsul ilyet.
Amúgy meg énis tudok ilyenekkel dobálózni. Ott a dodge Demon. Vidd ki egy drag pályára, versenybenzinnel, meg minden. Sanda gyanúm, hogy megeszi a Tesládat. És az fixen tudni fogja azt a gyorsulást.
Amúgy meg a Tesla annyiban jó, hogy jól gyorsul. Ennyi. Amúgy meg egy kalap szar. Ronda is, belső tér kialakítás mind design mind mindőség terén nevetséges.
Ahogy Göbi fogalmazott egyik videóban "Becsukod egyik ajtaját, kinyílik egy másik".
Ízlések és pofonok. Ha azt mondaná valaki, hogy választhatok egy bármiylen izomautót, vagy egy bármilyen Teslát, de nem adhatod el. Használni kell.
Hát komolyan előbb választanék egy 2.3 Ecoboost Mustangot mint egy Teslát.
Sok pontján a komment nem az enyémekre válasz, talán volt itt valami Tesla-mániákus, aki törölve lett?
Amúgy eltűnt a klasszikus ritka muscle-car felsorolás-kommentem, nem tudom, milyen alapon. Ízig-vérig valódi hagyományos muscle car jószágok voltak benne, ritkaságok, amiket pont a legmániákusabbaknak kéne értékelnie.
Erre törölve lett.
Na mindegy, nézzük. Ha nem is nekem szólt, ahol az enyémre is utalhat, ott véleményezek.
"Az nem ellenérv egy izomautóra, hogy nem pénztárcabarát. Ezért inkább az elektromos... Ekkora baromságot."
Én nem ezt írtam.
"Saját anyagi hátteredet hozzáfűzod egy véleményalkotáshoz."
Ez sem igaz.
Leírtam, hogy drága hobbi, de a hobbik közt sok drága van, hadd legyen.
"Ezt magyarázod izomatuónál is. Hogy drága, meg sokat fogyaszt, úgyhogy nem jó."
Ezt sem mondtam. Legfeljebb azt, hogy indokolatlanul sok lóerő és nyomaték ahhoz, amiben van. De hát ez pont a lényege, a jellemzése. Ettől "izom". És hadd legyen. Erre a célra úgy jó, ahogy van.
"Emberek. Izomautó:
- Amerikai típus."
Általában. Erre amerikai oldalak sorolnak egy kupac non-american muscle car"-t.
De hülyék ezek az amerikaiak, nem tudják, mi az az izomautó.
"- minimum V6, de inkább V8 (benzines!) (Jó, voltak / vannak 4 hengeresek is...)"
Így van, főleg v8, de azért, ha a lóerő és nyomaték ott van a 14-es negyedmérföldben, bejón a sor4 is.
"- Nem suv, nem pickup. Sedan, Coupe, esetleg kombi."
SUV tényleg soha. De pickup be-bekerül. Éppen úgy, ahogy a sor4 is, hozza a negyedmérföld időt, oda számolják.
"- Alapvetően egyenesekben jók. Jól kanyarodni csak a mostaniak tudnak."
Így van. Majd erre lejjebb visszatérek.
"Egy AMG merci nem muscle car. Egy BMW X5M sem muscle car."
Hát izé, hagyományos szemléletben nem. És biztosan sok amerikai muscle car fan köp is rájuk. De rengeteg amerikai oldal is simán besorolja őket non-american muscle car néven.
Bizonyára ott is vitatéma, de mutatja, hogy a muscle car ismérvei nincsenek kőbe vésve.
"Egy Bugatti Chiron sem muscle car."
Hát az tutira nem. Az egy luxus-pályagép multimillereknek.
"Egy Tesla model S meg aztán végképp."
Nem hát. Sosem állítottam hasonlót sem. Pont ezért gondolom, hogy ez nem nekem szólt, meg a 0-100 2 másodperces reakció miatt, az sem én voltam.
A Tesla nem izomautó. Maximum a teljesítménye illik oda, semmi más, az meg kevés. És még csak nem is a legjobb minőségű, legerősebb elektromos autó, maximum történelmileg az első JÓ elektromos autó.
Ma már van jobb, nem egy. De nem tartozik ide, semmiképpen, hiába praktikusabb napi használatra, az itt nem érv.
Nem tartom kizártnak, hogy valamelyik amerikai gyártó előbb-utóbb le fog gyártani egy olyan elektromos autót is, ami kifejezetten az izomautó ismérvekre fog hajtani szériában is és addigra az izomautó kifejezés is jobban el fog mosódni.
"Ha azt mondaná valaki, hogy választhatok egy bármiylen izomautót, vagy egy bármilyen Teslát, de nem adhatod el. Használni kell.
Hát komolyan előbb választanék egy 2.3 Ecoboost Mustangot mint egy Teslát."
Ez tényleg ízlés kérdés. Hétköznapi használatra én tutira az elektromost húznám. Mondjuk tutira nem a Model S-t, már csak ár-érték alapon sem.
Alkalmi joyride célra biztos valami v6-v8 lenne a választásom, mert alkalmi joyride-ra ki a fenét érdekli, mi a PRAKTIKUS?
Na visszatérve az izomautó kategóriára.
Korábban szerepelt itt egy ökölszabály a kommentekben, mi az izomautó. És az nem igaz, legfeljebb az ÁLTALÁBAN előtaggal.
Nem feltétlenül V8.
Nem feltétlenül hátsókerekes.
Nem feltétlenül kétajtós kupé.
Nem feltétlenül amerikai.
Általában, igen. De nem feltétlenül.
Összességében én azt mondanám, az érdemli meg az izomautó jelzőt, aminek a széria-tervezése folyamán már a mérnök- és marketing-csapatnak is egyértelműen ott volt a fejében célként az a negyed mérföldes egyenes sáv, amiről a muscle-car szól.
És ha azt a célt jól meg is csinálták, megérdemli a nevet.
Ha tele lenék pénzzel, első autó lenne elektromos, izomautó esetleg harmadik, joyride-ra, de ez sem releváns, izomautó nem a napi használatra van.
43-as vagyok.
Igen, a válaszom elég sok előző választ foglal össze, és azokra reagálok egyben.
Nem tudom ki mit írt, hány ember szólt hozzá, nem visszakövethető. És igen, volt(ak) Tesla fan(ok), akik nyomták a szokásos hülyeséget :D. Hogy így a Tesla, úgy a Tesla, mindent odaver, a nagy benzines V8-ak meg szart sem érnek. Tipikus / szokásos elektromosautóbzi, aki az elektromos autózásnak csak a pozitívumait látja.
És igen, olyan is volt, aki azt mondta, hogy mekkora hülyeség egy ilyen izomautó, csak zabálja a benzint, meg drága fenntartani, mennyivel praktikusabb egy elektromos autó. Meghogy ő biztos nem akarna fenntartani egy ilyen izomautót :D.
Én se akarnék fenntartani egy Bugatti Chiront a jelenlegi jövedelmemmel... Még se mondom rá, hogy értelmetlen.
#45:
Gondoltam, hogy valami ilyesmi.
És az hülyeség is.
Tény, hogy praktikusabb pl. egy Model3, mint egy GTO, de itt nem ez a lényeg.
Még a #7-esben ennyit is jeleztem az izomautókról.
Gyönyörűek, jó körbejárni, jó lehet kipróbálni, alkalmilag "megtépni", de ez akkor is speckó hobbikategória. Meg mertem jegyezni, hogy kismillió okból nekem vonzóbb egy izmos elektromos, mint egy ilyen.
Na erre jöttek a kommentek, hogy az elektromos az szar.
Ami szintén nem igaz és nem is a kérdés témája.
De azért én lettem most itt a hülye elektromos-mániákus troll. Ökörség.
És tök mindegy mit írok, lehúzzák, valami korlátolt idióta töröltette a ritka vérbeli izomautós listámat is. Na az, aki ezt megtette, az nem izomautó-fan. Az simán idióta, akinek fingja nincs, mi az izomautó, csak pár "kommersz" kultautó nevét ismeri és arra polírozza a cerkát.
Egy igazi muscle-car talin kiröhögnék.
Tudom, voltam már páron.
Amiket te írtál, azzal nincs is baj.
Csak sajnos pár válaszoló és a kérdező sincs a te szinteden objektivitásban.
Kitöröltetni az 1956 V8 352 in3 Studebaker Hawkot egy izomautó kérdésből... hát minimum sötétség.
Kábé mint a repülők közül a Wright-tesók gépét.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!