Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A toyotákat miért ilyen...

A toyotákat miért ilyen semmilyen érzés vezetni?

Figyelt kérdés
A többi japán gyártó mazda mitsubishi honda subaru inkább a sportos vezetésről,pörgős motorokról szól. A toyota meg olyan hogy beülsz és azt se érezni hogy jár a motor meg kb ha pörgeted se hallani,a kormány tök élettelen , semmi visszajelzést nem ad csak tekergeted, a pedálok benyomásánál sincs semmi "ellenállás" semmi olyan érzet hogy mozgatnál valami szerkezetet a lábaddal. A váltóról ne is beszéljünk. Pedig érdekes módon a lexus is200 váltóját is a toyota csinálta azt meg minden autótesztben kihangsúlyozzák hogy nincs még egy ilyen jól kapcsolható váltó. Értem én hogy finom autót akarnak csinálni,de akkor legyen finom a lexus gs meg az ls meg a belpiacos luxus toyoták,de szerintem sokkal többen vennék ha lenne egy kis vezetési élmény bennük,mert tettek a corollába is meg az avensisekbe is erősebb 150-190 lóerős motorokat.
2021. jan. 6. 17:35
1 2
 1/11 anonim válasza:
62%
Szerintem a Toyotákat inkább a kezdőknek/idősebbeknek találták ki. Lehet, hogy valakinek pont az tetszik ezekben az autókban amit Te negatívumnak érzel. Ha nem szeretsz Toyotát vezetni, akkor vezess más márkájú autót, ami a Te ízlésednek jobban megfelel.
2021. jan. 6. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
Többen vennék... Az megvan, hogy a Toyota a világ egyik legnagyobb autógyártója? Ha nem épp a legnagyobb.
2021. jan. 6. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:

Mert nem mindenki vágyik a "vezetési élményre", az emberek jelentős része szimplán csak közlekedik A-ból B-be.


Nem mellesleg az egyik legtöbbet eladott szedánok a Corolla és a Camry. Magyarországon pedig szintén kelendőek, főleg a Yaris, Corolla. Szóval annyira mellé csak nem nyúltak.

2021. jan. 6. 17:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%

Kíváncsi vagyok 1686 km után Belgiumig, vagy 1200 Németországig is fontos lenne-e neked a zajos autó, meg a sportos vezetés.


Szerintem aki sokat autózik az szívesebben belül egy ilyen autóba

2021. jan. 6. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%
Ezt a vezetési élményt miért nem lehet már végre befejezni? Azt se tudjátok mi az. Nem, nem a 150-190 LE-s autók, de még nem is a 200-400 LE közötti autók azok, amiknek vezetési élménye. Én voltam már ilyen élményvezetésen Ferrarival, na, az élmény. Vagy elmenni egy csúszós pályás tanfolyamra, na az élmény. Az átlag utcai autók 90%-nak köze nincs az élmény autózáshoz. Azért van, hogy megtegyék vele oda-vissza azt az átlag 3-40 km-t amit a legtöbb ember megy napi szinten.
2021. jan. 6. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
5: arról nem is beszélve, hogy a hétköznapokban szinte sose lehet az "élményt" kihasználni...
2021. jan. 6. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem értek egyet a leírással, nekem Toyotám van és imádom! A vezetési élmény fogalma pedig rendkívül szubjektív, engem például egyáltalán nem hoz lázba, ha egy autó sportos meg pörgős a motorja.
2021. jan. 6. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:

Melyik ÁTLAG Mitsubishi vagy Mazda szól a sportos vezetésről? Szerintem egyik sem. Nekik is vannak sportos modelljeik, ahogy a Toyotának is. Példa rá a legújabb Yaris GR (élmény nézni, ahogy alázza a Civic Type-R-t).

[link]

2021. jan. 7. 07:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Pont ugyanannyira semmilyen vezetni, mint bármelyik másik tucatautót. Veszel egy átlag Corolla-t átlag motorral az ugyanannyira élvezetes, mint egy átlag Civic. Egy MKIV Supra megint más tészta
2021. jan. 7. 07:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Nesze neked kérdező :D

[link]

2021. jan. 8. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!