Nincs központizár az autóban. Javaslatok?
Én szerintem is van benne csak lehet hibás. Én elég sok F Astrát meg G Astrát bontottam, illetve javítottam és mindegyikbe volt központi zár, az megint más dolog volt hogy nem működtek. G Astrába amennyire tudom minden létező darabban kell lennie. Én a helyedben azt nézném meg az ajtókárpitok mögött hogy ott van-e benne a motor meg minden. Ha ezek megvannak akkor kell mélyebbre ásni. Másik körben megkeresném a hozzátartozó biztosítékot és megnézném hogy egyáltalán van-e benne vagy nincs kiégve. Sőt olyan hibával is találkoztam igaz nem Opelnál volt hanem más autó típusnál hogy a biztosíték látszólag nem volt kiégve de mégis rossz volt, azt cseréltük mert mérésnél is kiderült hogy nem megy át rajta az áram, szóval csere volt és megoldotta a problémát. Lehet neked is ez a baja, de erre kicsi az esély. Lehet kábel szakadás van valahol érdemes lenne beméretni. Az is megeshet hogy a vezérlő van elszállva. Abból javaslom hogy gyárit szerezz bele bontókban biztosan találsz.
Ha mégis kiderül hogy egyáltalán nincs benne központi zár amit kétlek, de előfordulhat hogy valamikor valaki kivette belőle akkor erősen javaslom hogy bontott központi zár rendszert vegyél bele mert mégis csak gyári kerül bele így nem kell külön távirányító a kulcs mellé hanem olyan rendszert vegyél amihez adják a kulcsot amin a távirányító van így csak rá kell venned egy nyers kulcstollat amit másoltatsz hogy jó legyen és ennyi. Ha neked olyan kulcsod van amibe bele van építve a távirányító a gombokon látnod kellene akkor azt rá lehet programoztatni igaz csak szakszervizben tudják tudtommal és ahhoz meg kell legyen az autóhoz tartozó carpass kártya. Ha nincs meg akkor sem gáz a helyzet csak bonyolultabb.
A riasztónál én szintén a gyári bontottat javaslom.
Azoknak akik támadtak, nem tudom hogy ti honnan veszítek hogy rabla autóval járok meg egyebek meg biztos ti tudjátok hogy azért nem megy, mert mégis G Astra és szar. Tudod ne minden 21 éves vesz magának autót és ő tartja fenn, mivel én nagyapámtól vettem meg nagyon kedvező áron, és maradék pénzből nagyszervízeltem cseréltem szűrőket, fékbetétet, olajat stb. és volt ré pénz, hogy egy sport felfüggesztést és lengéscsillapitó szettet vegyek, meg egyáb kopó alkatrészeket is, amivel rendesen megnöveltem az autóm élettartamát, és igen belekerült a gatya, de még 8 évig elboldogulok vele. Mások bmw-t vesznek, ami rohad mint a szar, karácsonyfa a műszerfal és ablakból kiabálnak hogy mekkora faszagyerekek, aztán 500m múlva lerobban az autó :D
Többieknek: Még nem néztem az ajtókárpitón, hogy mizu van, de nem hiszem hogy lenne, mert nagyapám idején se volt, és felhúzással nyílt az autó.Klíma sincsen, semmi extra nincsen a modellhez viszonyítva, így valszeg a legfapadosabb modell
Én még olyan G Astra kulcsot sem láttam, ami ne távirányítós lett volna. Az ajtókárpit levétele nem igazán segít a megállapításban, mert ennél már a zárral egybeépítve van vezérlő motor, nem külön mint az F Astránál, így az nem látható. Egyedül a csomagtérzár mellett van külön nyitó-záró motor, ott lehetne ellenőrizni.
Esetleg a vezérlő modult (komfort modul) lehetne megnézni, ami a jobb oldali A-oszlop belső felén található.
Lehet, hogy csak ezt a modult kellene cserélni és működne. Bontókban ez már elég olcsón kapható, de mindenképpen a hozzátartozó távirányítóval kell venni, hogy ne kelljen feltanítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!