Nincs központizár az autóban. Javaslatok?
Megéri még foglalkozni egy ilyen autóval?
Az a helyzet, hogy ez valamelyik legalsóbb felszereltség lehet.
Jó az neked hogy két kulcsos lesz az autó?
#1: Miért ne érné meg? Ha jó állapotban van, akkor van egy 4-500k értékű autója, amiből 40-50k ráfordítással lesz egy sokkal komfortosabb használatot biztosító autója.
Kérdező,
a szerelő majd tudni fogja pontosan milyen szettet építsen be, bízd rá. Nem lesz két kulcs meg ilyenek
Ilyen esetben azzal kell kezdeni, hogy egy alaprendszer kell aminél az első ajtók zárásával záródik az összes ajtó és erre a rendszerre lehet utólag ráaplikálni a riasztót és a távirányítós zárat...
Eleve az alaprendszer kiépítése sztem egy nap, ha szerelőhöz viszed akkor vagy el se vállalja vagy jó sokat elkér...
Ez csak akkor érné meg, ha volna egy alap központi zár gyárilag és beszerelni a riasztót meg a távirányítót, persze normálisan.
Nekem régi Suzukim van, annak alapból egy olyan rendszere volt amit kulccsal vagy belül a kilincs felett zárni lehetett és ha elől az egyik ajtó zárult, zárta a többit is... erre viccesen ráaplikálta az előző tulaj a távirányítót, de azért vicces, mert a zárbetéteket kiiktatta, így ha lemerül az akksi az autóban akkor a csomagtartóból kell előre bemászni, hogy bejuss az autóba...
Ennek a rendszernek normál esetben úgy kellene működni, hogy távirányítóval meg kulccsal is működjön, esetleg extra a vészvillogó felvillantása...
A Te esetedben sztem nem éri meg ezzel bajlódni, nagyon drága lenne + vszínű, hogy nem csinálnák meg normálisan...
2-es...
Ha tényleg olyan állapotban van az autója és komfortosabbá akarja tenni akkor érdemesebb rátenni ködlámpát vagy menetfényt, olcsóbban megússza és a közlekedésben is hasznosabb...
Egy ilyen bonyolult rendszer kiépítése a nullától sok ideig tart és ha xarul van megcsinálva akkor még ki is gyulladhat az autó és ha ezt éppen a Te autód mellett teszi, lehet nem örülnél...
2. És mond már meg. Mi komfortot nyújt egy fából készült pad kényelmével vetekedő autó, ami ráadásul hangos is országúton.
Minden műanyag eleme remeg.
Se tempomat, semmi. Szó szerint semmi nincs bennük. Főleg abba, amibe központi zár se. Valszeg klíma nélküli darab 99-01 közti x14 vagy x16os motorral. ..
De majd a kérdező elmondja eltaláltam-e....
#6: Ebben az árkategóriában nem így kell nézni. Van egy autója, ami feltételezhető, hogy többé kevésbé stabilan, megbízhatóan működik, jön-megy, teszi a dolgát. De piaci értéke nincs. Akinek ilyen autója van és fejleszteni akar, annak nincs pénze érdemi előrelépésre (mert akkor venne egy fiatalabb jobban felszerelt kocsit). Akkor miért ne költhetne rá pár 10k-t, hogy lényegesen kényelmesebb lenne a használata? Mert feltételezhető, hogy még jó ideig meglesz neki.
Egyébként van a családban központi záras távirányítós Astra G és központi zár nélküli Corsa C is. Undormány a Corsa ilyen szempontból, utálom ha csak bele kell ülni. De hát ilyen kellett anno újonnan, szalonból (klíma, ködlámpa van, de központi zár nem kellett, nonszensz).
A többi ekézés meg szimplán költői túlzás. Még autópálya körülmények között is teljesen vállalható a menetzaj, a beltér meg csörgés-zörgés stb szempontjából semmivel sem rosszabb, mint bármi más hasonló korú (más téren vannak azért lemaradásai egy Golf IV-hez képest persze)
Jórészt belegondolva jogos amit mondasz, belátom.
Viszont azt a költői túlzást nem tartom annak. Nem tudom hány év tapasztalatod van az autóval. De 8 évig utasként, utána 2 évig tulajként használtam egy g astrát.
Utasként nem a kormánynál ülve kegyetlen egy autó. Persze jogos, mihez képest.
#8: Mindkettő új kora óta van a családban. Astra G szüleimé (1999), 330.000 km körül, nem keveset én tettem bele sofőrként, legalább a futás negyedét, meg felében utasként. Corsa C ((2002 körüli talán) nagynénémé 240.000 km felett valahol, mentem vele jó pár ezer km-t én is. Utaztam is benne nem keveset.
Ezek nem csoda autók az tény. De egyáltalán nem olyan rosszak, ha nem valami hulladékot vesz az ember használtan
Eloszor is kozponti zarat kell beszerelned es azt vezerelne a riaszto. Nem lenne meg egy kulcsod csak egy taviranyitod es az lezarna az ajtokat es elesitene a riasztot. En nem bajlodnek vele mert lehet hogy ezek az utangyartott vackok nem mukodnenek rendesen, pl nem zarna le valamelyik ajtot.
Sokszor meg a gyari kozponti zarnal is elofordul hogy nem zar valamelyik ajto. Nekem volt 2 ilyen autom is. Az egyiket megjavitottam mert csak a motort kellett kicserelni az egyik hatso ajtonal es cserencsere otthon megtudtam javitani. A masik autonal meg tobbszor is megkellett nyomni a gombot hogy lezarja az ajtokal. Azt mar nem javitottam meg mert tobb mint 20 eves auto volt.
A mostani autom teljesen alapfelszereltseg, nincs benne kozponti zar sem. Igaz hogy jo lenne ha a hatso ajtot nem kellene belulrol kulon kinyitni ha bedobnam pl a kabatomat a hatso ulesre de igazabol nem koltok ilyenekre mert olcso auto. Hasznalom es majd kesobb veszek jobban.
Te is tegyel igy. Lehet 50-60 ezret ramenne hogy megcsinald az autot kozpontizarasra meg riasztosra.
Riasszto felesleges mert senki sem akar ellopni egy ilyen oreg autot. Kozponti zar vezerlo is eleg lenne ami taviranyitos ha nagyon ragaszkodsz hozza hogy megcsinald.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!