Egy végét járó de még nem rossz kettöstömegű kárt tud e tenni a motorban?
Csak annyi a problémám hogy elkezdett néha 10 ből 1x kuplung felengedésre kopogni egyet de még hibátlanul működik,a váltó kapcsolása finom és az autó sem rezeg .
Amit csinálok,hogy ne legyen gond az az ,hogy nem terhelem alacsony fordulaton,és nem gyorsítok hirtelen
Tudom hogy majd ha úgy van mindenképpen cserélném kell.
De meddig mehetek el az autóval úgy hogy finoman vezetem egyenletes fordulaton?
Kb 30 ezer kmt remélem Még kibír.
Tud e kárt tenni a motorban,mert ha nem akkor nem izgulok most ez miadt ?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Értem köszönöm a válaszokat !
Drága dolgok azek a mai autók pedig nem is egy 3 éves bmw-m van :)
Az vigasztal a motor többi részével turbó injektor semmi bajom ezért is sajnálnám ha baja lenne
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Csak szomorú az egész mert 179 van az autóba..."
Ebben mi a szomorú? Teljesen várható volt. Átlag 200e km környékén ez elő szokott jönni. Igen lehet azzal jönni, hogy bezzeg az enyém ennyit, meg annyit kibírt... van olyan is, de az átlag nem ez.
Ha ez vigasztal, van egy újonnan vett autóm. Nem városi rövid távokon kínzom, se nem erőltetem alacsony fordulaton. 0 km-es kora óta hosszabb autópályás utakon használom. Tehát 90%-ban egyenletes 2500-as fordulaton használom órákig tempomattal autópályán. Mondhatni technikakímélés szempontjából ideális körülmények. 32.000 km-nél (nem elírás, nem hagytam le egy nullát) szétesett a kettős tömegű, garanciában cserélték.
16:os pedig ahogy használtad az a legideálisabb elvileg az egész motornak ,garanciális csere után jól bírja?
Mert elvileg felrakni sem jó akárhogy szakértelem kell hozzá ezért is drága dolog az egész
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#16 vagyok. Azóta 3500 km-t mentem vele, szóval még szép, hogy ennyit kibír. :) Egyébként kuplung fogásponton most is hallok valamit zakatolni. Vissza is vittem. Meghallgatták. Elég bizonytalanul az a márkaszerviz álláspontja, hogy mivel gyári új lendkereket tettek be, ez nem hiba, hanem jelenség. De hozzátették, hogy azért figyeljem és ha rosszabb lesz, vigyem vissza. Ami nem túl bizalomgerjesztő... de részükről így a dolog lezárva, nem kívánnak vele többet foglalkozni. Én meg nem tudom igazán, hogy annak drukkoljak, hoyg valóban ne legyen vele semmi, vagy annak essen szét rövid időn belül, amíg még garanciális az autó.
Igen, előző autómat is így használtam 332.000 km-en keresztül. Különösebb meghibásodás nem volt, út mellett soha nem hagyott. A sok km ellenére a beltér is teljesen újszerű volt. Nem kopott el semmi, nem lógott cafatokban semmi. Igaz egy lendkerékcsere ennél is volt szinte pontosan 200.000km-nél. De utána nem zakatolt semmi, hibátlanul használtam még jó darabig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!