Nagyobb motoros autókkal később lesz probléma, mint egy kicsivel?
Gondolok itt arra, hogy mivel erősebb nyomatékosabb, krúzolni, haladni elég , nem kell agyonterhelni hozzá a nagyobb motort, míg a kicsit muszáj pörgetni hogy haladjon, ezért - főleg dízelnél - hamarabb szétmegy.
Persze, ha nincs alulmotorizálva.
Teszem azt 60-70 le-s autóval is lehet közlekedni, csak épp sokszor kevés, pörgetni kell hogy menjen még városban is, "papás"-an kell bánni vele hogy kímélje az ember.
Ellenben egy hathengeres, elvan 2-3000 között is, ha benzines, és erőltetés nélkül is jól húz, nem kell hondásan szétpörgetni.
Vagy ez nem ennyire általánosítható...?
Akkor igazad van.
Valaki ír valamit te meg onigazolast keresel..
Rengeteg hulladék nagy motort gyártottak, és jó kicsit.
A BMW talán 1.8as szívja vagy 2 literes nem értek hozzá 318ban is volt pl soha nem ment el 100e km-t.
A legtöbb ennél kisebb motor jobban bírta.
Bmw 4.4 duplaturbós benzines az se bír 100ezret , pár évjáraton keresztül.
Azt egy 1.5os turbós Dacia Duster jobb ennel.
És még sokat lehetne felsorolni mindenből van jól és rosszul sikerült széria, leírtak páran.
Néhányat írhatnátok hogy ne legyek tanácstalan, köszi!
De egyébként kíváncsi lennék miért pont a legolcsóbb, fapados kocsik a legjobbak a magyarnak. Talán mert olcsó az alkatrész és a megvételük? Ha jobb lenne az általános kereset, akkor lehet a következő szint lenne az alap, és a jónak mondott.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!