Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nagyobb motoros autókkal...

Nagyobb motoros autókkal később lesz probléma, mint egy kicsivel?

Figyelt kérdés

Gondolok itt arra, hogy mivel erősebb nyomatékosabb, krúzolni, haladni elég , nem kell agyonterhelni hozzá a nagyobb motort, míg a kicsit muszáj pörgetni hogy haladjon, ezért - főleg dízelnél - hamarabb szétmegy.


Persze, ha nincs alulmotorizálva.


Teszem azt 60-70 le-s autóval is lehet közlekedni, csak épp sokszor kevés, pörgetni kell hogy menjen még városban is, "papás"-an kell bánni vele hogy kímélje az ember.


Ellenben egy hathengeres, elvan 2-3000 között is, ha benzines, és erőltetés nélkül is jól húz, nem kell hondásan szétpörgetni.


Vagy ez nem ennyire általánosítható...?


2020. dec. 11. 10:51
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
27%
Nem. Az számít mennyire jó konstrukció. Nagy is lehet szar pl audi 2.5 tdi, kicsi is lehet jó pl renault 1.5 dci
2020. dec. 11. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 A kérdező kommentje:
Őőő oké, de kérdésem a benzinesekre vonatkozik.
2020. dec. 11. 10:59
 3/12 anonim ***** válasza:
21%

Lehet jót csinálni minden kategóriában, de az anyagot, pénzt, helyet, miegymást igényel.

Az én felfogásomban a kérdés másképp szól. Ugyan, miért döntenének emberek egy rohadt nagy, drága, túlárazott batár mellett, ha ugyanazt megkapják egyszerűen, könnyen és olcsón?

Tudom, a szakmunkásban szocializálódottak ezt nem értik...

2020. dec. 11. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:

Ha rám céloztál, nem vagyok szakmunkás szinten, bocs, és egyébként is nem tudom miért kell sértegetni.


Mint írtam, a 70 le sokszor kevés. Igen, vannak természetesen 2 liter alatti motorok is százegynéhány meg még több lóerővel, de általában feltöltöttek. Manapság már downsizing megy, meg turbó aggatás mindenre, ami megint csak terheli a motort.


Maradjunk a szívóbenzines, kb. 2010 előtti konstrukcióknál.

2020. dec. 11. 11:22
 5/12 anonim ***** válasza:
27%

Mondjuk egy 5 literes V8 két turbóval a legjobb leosztás :D


A mai motorok függetlenül mindentől hulladékok rengeteg esetben, és ez nem a hengerűrtartalomtól, hanem a felhasznált anyagoktól függ, manapság nem a mérnökök, hanem a könyvelők meg a marketingesek tervezik a motorokat.

2020. dec. 11. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
49%
Nem, abszolút semmi összefüggés nincs.
2020. dec. 11. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
71%
semmi köze nincs ehhez.
2020. dec. 11. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
83%
A 2010 előtti Swiftet is nehéz széthajtani, pedig az nem egy 5L-es V8...
2020. dec. 11. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
Nyilván az erősebb autóhoz erősebb erőűtvitelt stb terveznek-
2020. dec. 12. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

#9 Ez is igaz, és oké. De van turbós kisköbcentis (2000 ccm alatti) turbós, ami ugyanolyan erős mint egy szívó hathengeres, mégis, szvsz utóbbival később lesz baj.


Nem igazolni akarom magam meg ilyenek, hanem tényleges érvek érdekelnek. De én úgy látom, ahogy leírtam.

2020. dec. 12. 07:48
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!